Eurocopa

Falta intensitat i ofici

El Joventut cedeix al talent d’un Unics superior que decideix en el descans (49-33) contra una Penya tova en defensa i recursos ofensius limitats

Duran reclama un fitxatge interior i Zisis continua lluny del que s’espera d’ell

Grup C

Jor­nada 4

Unics Kazan - Joven­tut

86 - 74

Olim­pija - Nan­terre

87 - 93

Brèscia - Darüssa­faka

35 - 61

Equip Vict. PP PJ PF PC

Darüssa­faka 3
1 4 294 258

Unics Kazan 3

1 4 335 317

Nan­terre 2

2 4 335 331

Joven­tut 2

2 4 318 321

Brèscia 2

2 4 265 288

Olim­pija 0

4 4 298 330

Pro­pera:

Nan­terre-Brèscia; Joven­tut-Olim­pija; Darüssa­faka-Unics

A la pista de l’Unics es pot per­dre perquè és un equip far­cit d’exju­ga­dors d’Euro­lliga, com ara Mant­za­ris, Tyus, Jamar Smith, Kai­mako­glou i un McCo­llum ahir impres­si­o­nant: 32 punts i 41 de valo­ració. Però dit això cal una reflexió: aquesta Penya neces­sita més inten­si­tat –en el segon quart, el clau, va estar 9 minuts sense fer cap falta. I neces­sita que els fit­xat­ges que han vin­gut per mar­car diferències ho facin. Omic va ser qüesti­o­nat tot i ser ahir el millor –35 de valo­ració– i Zisis va aca­bar amb -7 de valo­ració. Ara mateix Pre­pe­lic és l’únic refe­rent en atac perquè Haran­gody, l’altre veterà, tam­poc està bé. I han de fer també un pas enda­vant els no tan joves –Ven­tura, Dimi­tri­je­vic i López-Aros­te­gui. Tot això pen­dents d’algun reforç com el mateix Duran va recla­mar només d’aca­bar el matx. En aquesta Penya haurà de can­viar coses ja.

En el pri­mer temps la Penya no va estar gens intensa en defensa com ho va demos­trar el fet que va encai­xar 26 punts en el pri­mer quart i 21 en el segon. En el moment en què els verd-i-negres van començar a dei­xar d’ano­tar va ser quan la diferència de l’Unics es va dis­pa­rar. Les pèrdues (9), la majo­ria no forçades i en pri­mera línia, van faci­li­tar l’ano­tació ofen­siva dels rus­sos, que en el des­cans van aga­far 16 punts (49-31). En aquest segon quart la Penya va estar els 9 pri­mers minuts de joc sense come­tre cap falta per­so­nal en una clara manca d’inten­si­tat i con­cen­tració.

En el segon temps el matx es va tren­car ràpid (72-53) però amb l’entrada dels joves i amb Pre­pe­lic a la ban­queta van remun­tar (76-66) 5 minuts abans del final. Però un 6-0 va aca­bar d’enfon­sar un equip sense gaso­lina i pit­jor que un Unics que lluita per ser campió.

ELS VESTIDORS

No hem après el que és jugar fora de casa a Europa, ja ens va passar a Nanterre i s’ha repetit a Kazan, hem de sortir més durs des de l’inici
Carles Duran
No podem seguir així en el joc interior amb Omic sol, vaig demanar un fitxatge al club fa dies; si no pot ser el que volem que vingui el millor que es pugui
Patrocini

Basquet. Eurocopa masc. Grup C

Pos. Equip P J G P PF PC
1 Darussafaka 3 4 3 1 294 258
2 Unics Kazan 3 4 3 1 335 317
3 Nanterre 2 4 2 2 335 331
4 Joventut 2 4 2 2 318 321
5 Brèscia 2 4 2 2 265 288
6 Olimpija 0 4 0 4 298 330
  Top 16  
Darrera actualització: 23-10-2019 22:45:08

Birgander va ser operat de nou ahir

Una mala notícia va ser que Birgander, que hauria d’haver tornat ja després de ser operat fa 15 dies del genoll, va tornar a passar ahir per la sala d’operacions. En principi s’absentarà dues setmanes més però cal veure com torna a les pistes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)