Eurocopa

La Penya, nou líder tot i jugar sense mig equip(73-87)

Brodziansky ha liderat el Joventut fent el seu rècord de punts (29)

La Penya és el nou líder de l’Euro­copa (73-87). I ho és tot i viure una situ­ació sur­re­a­lista perquè amb les bai­xes ja cone­gu­des de Willis, Paul, Bas­sas i Maronka, ha vis­cut un nou con­tra­temps en patir un procés víric Tomic i Ribas que s’han hagut de que­dar a l’hotel. Zagars també estava en la mateixa situ­ació però ha millo­rat i ha jugat.

El matx ha començat amb domini abso­lut de la Penya que ha aga­fat ràpida­ment 10 punts de renda amb un Brod­zi­ansky espec­ta­cu­lar ano­tant més punts (13) que tot el seu rival (10-22). Tot i la reacció local Feliz ha aga­fat el relleu de l’eslo­vac amb 10 punts seguits amb dos tri­ples i la diferència s’ha dis­pa­rat fins els 15 punts (20-35). La Penya, que ha notat el des­gast físic per les poques rota­ci­ons, ha bai­xat el seu nivell d’inten­si­tat abans del des­cans (35-40).

Al ter­cer quart, dos tri­ples seguits de l’Slask Wro­claw i una recu­pe­ració en pri­mera línia ha cap­gi­rat el resul­tat (45-44). Però Parra ha lide­rat una nova esti­rada (45-49). En aquesta fase els tri­ples de Karo­lak (5/8 i 24 punts) ha fet que els locals domi­nes­sin (64-63). Al dar­rer període dos tri­ples seguits de Parra i Bus­quets han atu­rat el par­tit (64-69). La renda ha con­ti­nuat crei­xent fins el tri­ple de Ven­tura que ha sen­ten­ciat (69-79). Un altre tri­ple del capità ha aga­fat el màxim avan­tatge del matx (71-87).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.