Eurolliga

L’Eurolliga no jugarà més partits a Rússia però no n'expulsa els equips

L’Euro­lliga ha deci­dit que tots els par­tits de la seva com­pe­tició que s’han de dis­pu­tar a Rússia es juguin en ter­ri­to­ris neu­trals després de la reunió dels 18 clubs par­ti­ci­pants, que han con­dem­nat també l’atac de Rússia. “Con­dem­nem qual­se­vol acte de guerra com el que està tenint lloc a Ucraïna; qual­se­vol acte de violència és con­trari als valors de la nos­tra orga­nit­zació”, asse­nyala l’orga­nit­zació en el seu comu­ni­cat ofi­cial. Un dels pri­mers par­tits afec­tats per la decisió és el CSKA Mos­cou-Barça que s’havia de jugar diu­menge i que, de moment, ha estat suspès.

Els altres equips rus­sos que juguen en la com­pe­tició són el Zenit de Sant Peters­burg i l’Unics Kazan. Aquests equips podran con­ti­nuar jugant la com­pe­tició. “Les deci­si­ons s’han pres per pro­te­gir la inte­gri­tat de l’Euro­lliga, per­me­tent als equips defen­sar el seu dret de com­pe­tir en la pista, aïllant l’esport de les acci­ons polítiques. La pri­o­ri­tat última de l’euro­lliga és pro­te­gir la segu­re­tat dels juga­dors, entre­na­dors i els segui­dors i evi­tar qual­se­vol risc.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)