Més bàsquet

RCD Espanyol, un històric

Bàsquet català. Es presenta el documental del pas del club blanc-i-blau per l’ACB 30 anys després, que han realitzat Gausachs, Bassols i Coromina

La Fede­ració Cata­lana (FCBQ) va ser l’esce­nari de la pre­sen­tació del docu­men­tal Bàsquet en blanc-i-blau. El pas del RCD Espa­nyol per l’ACB, 30 anys després. El repor­tatge, que han fet Manel Gau­sachs –qui ha tin­gut la idea ori­gi­nal i ha fet el guió–, Iván Bas­sols i Salva Coro­mina, repassa les dues parts dife­ren­ci­a­des del tra­jecte del club blanc-i-blau a la màxima cate­go­ria esta­tal (1984-85, 1986-87, 1987-88 i 1988-89). L’acte, amb la presència del pre­si­dent de la FCBQ, Fer­ran Aril, va aple­gar història viva de l’enti­tat com Manel Bosch, Albert Illa, Her­mi­nio San Epi­fa­nio, Joan Mon­tes, Edu Piñero, Maria Teresa Viñals, Guifré Gol, Oscar Cer­van­tes, Víctor Fan­dos i María Eugènia de Bar­nola. El docu­men­tal dura 88 minuts i té la presència de 25 tes­ti­mo­nis dife­rents que expli­quen vivències i també la par­ti­ci­pació a la copa Korac del curs 1986/87. Actu­al­ment l’Espa­nyol juga la Copa Cata­lu­nya i va tor­nar fa tres anys i ha tin­gut tres ascen­sos con­se­cu­tius des de la Ter­cera Cata­lana el curs 2018/19.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.