Eurolliga

L’Spar Girona i el Cadí La Seu ja coneixen els rivals a Europa

Les gironines disputaran la fase prèvia a doble partit contra el Villeneuve francès

L’Spar Girona ja coneix quins seran els seus rivals a la fase de grup de l’Eurolliga sempre i quan superi l’eliminatòria prèvia. Les gironines jugaran a doble partit -anada i tornada- el seu accés per entrar a la lligueta contra el Villeneuve francès. Si passen ronda les de Bernat Canut toparan amb el Perfumerías Avenida, el Sopron, el Beretta Famila Schio, Landes, Mersin, Mechelen belga i un rival de la prèvia Botas, DVTK i Ramla. Si les gironines no superessin la prèvia passarien a jugar l’Eurocopa contra el Roche Vendee, el London Lions i el Dinamo Sassari o el House of Talents Spurs

També s’ha fet el sorteig de l’Eurocopa on hi havia la presència del Cadí La Seu de Jordi Acero. Les alturgellenques han quedat emparellades amb el Mithra Castros Braine belga, el Casademont Saragossa –debutant a la competició europea– i un altre equip que sortirà d’una eliminatòria prèvia que disputaran Grengewald i Sportiva Azoris.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció