Lliga femenina

La lliga de la màxima igualtat

Lliga Femenina. El Barça CBS es manté fort a casa, supera un altre cop l’Spar Girona i entra en el grup que encapçala la classificació

Barça CBS 70 Spar Girona 67

BARÇA CBS:Anderson (10), Canella (9), Guerrero (2), Cruz (12), Hamblin (17) –cinc inicial–; Rueda, Rakovic (7), Llobet (3), López (7) i MIrcheva (3). 22/47 de 2, 5/18 triples (3 Anderson i 1 Canella i Mircheva), 11/17 tirs lliures, 36 rebots (7 Anderson), 14 assistències (3 Cruz i López) i70 de valoració (19 Hamblin).SPAR GIRONA:Drammeh (7), Araújo (10), Flores (6), Tolo (16), Gardner (13) –cinc inicial–; Cornelius (5), Murphy (4), Etxarri i Labuckiene (6). 15/41 de 2, 6/22 triples (2 Flores i 1 Drammeh, Araújo, Gardner i Cornelius), 19/19 tirs lliures, 35 rebots (9 Araújo), 15 assistències (3 Araújo, Gardner i Flores) i 85 de valoració (25 Tolo).PARCIALS:19-19, 23-13 (44-34), 14-14 (56-46) i 14-21 (70-67).

El segon tri­omf del Barça CBS sobre l’Spar Girona –tres comp­tant-hi un amistós de pre­tem­po­rada– aquest curs per­met a les blau­grana d’entrar en el selecte grup de sis equips que encapçalen la Lliga Feme­nina amb 7-3 de balanç i, sobre­tot, encar­ri­lar la...

Basquet. Lliga Femenina

Pos. Equip P J G P PF PC
1 Casademont 17 10 7 3 689 594
2 Spar Girona 17 10 7 3 738 647
3 Perf. Avenida 17 10 7 3 706 635
4 València 17 10 7 3 686 634
5 Gernika 17 10 7 3 711 663
6 Barça CBS 17 10 7 3 657 641
7 Araski 16 10 6 4 637 643
8 Ensino 15 10 5 5 654 677
9 Gran Canària 14 10 4 6 734 742
10 Bembibre 14 10 4 6 684 698
11 Estudiantes 14 10 4 6 689 722
12 IDK Guipúscoa 14 10 4 6 703 754
13 Leganés 14 10 4 6 664 799
14 Cadí La Seu 13 10 3 7 648 629
15 UCAM Jairis 13 10 3 7 657 691
16 Tenerife 11 10 1 9 613 701
  Play-off   Descens
Darrera actualització: 06-12-2022 13:45:07
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.