Eurolliga

L’Spar Girona completa la setmana negra (58-64)

El 0/11 triples gironí, paradigmàtic

Ter­cera der­rota de l’Spar Girona en qua­tre par­tits des de dijous pas­sat, la segona a Fon­ta­jau i la pri­mera del curs a casa en l’Euro­lliga, amb l’Uni blo­que­jat en atac i el Miskolc apro­fi­tant la feblesa al dar­rera per aga­far la ini­ci­a­tiva al ter­cer quart i arri­bar a tenir una màxima de 12 (49-61) a 6:35 per aca­bar.

Dram­meh, que havia començat asse­guda perquè Etxarri era a l’ini­cial per empa­re­llar-se amb Are­lla Gui­ran­tes, ano­tava amb addi­ci­o­nal el 9-4 a 4:59. Gard­ner (6è punt, 11-6) era la única local en sumar en joc, men­tre Labucki­ene –també titu­lar– s’asseia amb dues, les dues en atac a 6:12. 5 punts seguits de Ber­nath (entrada fàcil i tri­ple) ser­vien per empa­tar a 13 i una altra acció con­ti­nu­ada, ara de Tolo (16-13), les visi­tants tenien el pri­mer avan­tatge amb dos tri­ples seguits (Gar­bin i Bern­tah, 16-19) i Dram­meh amb el ter­cer 2+1 groc dei­xava l’empat a 19.

Flo­res ano­tant i assis­tint Tolo acti­vava l’atac groc a l’inici del segon quart (24-20) però entre el des­en­cert (8/21 tirs de camp) i les pèrdues (6) Ber­nat Canut havia d’atu­rar-ho amb empat a 24 a 5:56, un minut i mig després de fer un tri­ple canvi. El tri­ple fron­tal de Green (26-29 4/8 visi­tant i 0/6 local al des­cans) i Kanyasi amb addi­ci­o­nal dona­ven la ini­ci­a­tiva a les ver­me­lles (29-32), amb Tolo aguan­tant les gro­gues amb 5 punts i Araújo de cos­tat a cos­tat posant l’Uni per sobre a 53,6 (33-32).

Kanyasi amb 4 punts obria el 0-6 del Miskolc a la represa, amb la ter­cera de Tolo als 20 segons. L’aus­tra­li­ana rebai­xava la màxima en con­tra (39-45 tri­ple de Gui­ran­tes) des dels 5 metres i Araújo al con­tra­a­tac conduït per Flo­res feia el 43-45, però l’atac seguia sense ser pro­duc­tiu –temps mort local a 1:35 i 44-49 (Kanyasi)– i al dar­rera l’Uni no acon­se­guia tan­car el rebot i Ber­nath de tir lliure enfi­lava la màxima: 44-51. Parra en un 3x1 l’ajus­tava (46-51), però la falta de Cor­ne­lius sobre la bot­zina per­me­tia Gui­ran­tes man­te­nir-la de 4,6 m.

Tolo a 8:30 en la pri­mera que toca fa el 49-55 i falla l’addi­ci­o­nal però Gar­bin oberta man­te­nia la diferència i Nina Aho la situ­ava en la bar­rera psi­cològica a 7:51 (49-59, temps mort de l’Uni) i en la dot­zena a 6:35 al con­tra­a­tac. El 5-0 a 5:00 espe­ro­nava les 3.850 per­so­nes a la grada (54-61 Dram­meh). Sense ordre ni con­fiança, els atacs fallats es succeïen i Araújo envi­ava Green a la línia a 1:58 (54-62). Araújo a 43,8 ano­tava al con­tra­a­tac (58-62, amb 2/2 Tolo de tir lliure a 1:35 abans)

Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)