ACB

Un ídol català al Madrid

Bàsquet. Minicopa. Max Teixidó, sorgit del Claret i ara a la UE Mataró, el convidat del club blanc després de ser campió d’Espanya

Max Tei­xidó (Bar­ce­lona, 3/4/2009), sor­git de la Unió Espor­tiva Claret, va fer el salt a la Unió Espor­tiva Mataró per dis­pu­tar la cate­go­ria infan­til pre­fe­rent. El juga­dor ha estat con­vi­dat pel Real Madrid, on va ser ova­ci­o­nat per amics del seu exclub, el Claret, apro­fi­tant que en la mini­copa els equips poden con­vi­dar un infan­til d’un altre club. Max fa tot just un mes i mig que es va pro­cla­mar campió d’Espa­nya de selec­ci­ons autonòmiques amb Cata­lu­nya, on com­par­tia posició amb els bases del Joven­tut Nil Poza i Martí Gil –que alter­nava l’1 i el 2–, con­tra els quals es podria tro­bar demà a les semi­fi­nals de la mini­copa. El seu selec­ci­o­na­dor català, Raül Laita, des­criu com juga: “És un base molt pur que apro­fita el seu cos, té gran capa­ci­tat per pene­trar tot i no ser gaire ràpid i pot ano­tar de tres tot i no ser la seva espe­ci­a­li­tat; sobre­tot és un líder posi­tiu.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)