Eurolliga

Çukurova - Fenerbahçe, la final turca a Praga

L’Euro­lliga feme­nina tindrà un campió turc, el Çuku­rova o el Fener­bahçe, ven­ce­dors aquest diven­dres de les seves semi­fi­nals con­tra el Praga per 58-78 i l’Schio per 77-70 res­pec­ti­va­ment. Cap dels dos clubs ha gua­nyat la màxima com­pe­tició con­ti­nen­tal i, a més, el Fener ha per­dut qua­tre finals la dar­rera dècada, la última el curs pas­sat con­tra el Sopron.

La defensa del con­junt de Roberto Íñiguez en la segona mei­tat ha aca­bat amb les aspi­ra­ci­ons del con­junt amfi­trió, el Praga (40-44 al des­cans).Laura Cor­ne­lius i Chel­sea Gray han sor­tit en el cinc ini­cial i la nord-ame­ri­cana ha aca­bat amb 10 punts, 9 assistències i 20 de valo­ració. La neer­lan­desa ha ano­tat 7 punts i la sèrbia Alek­san­dra Crven­dakic, l’altra juga­dora que Íñiguez s’enduia a Mer­sin a l’hivern, aca­bava amb 16 punts, 12 rebots i 24 de valo­ració. La millor del par­tit, Eli­za­beth Willi­ams amb 16, 9 i 26.

Bre­anna Stewart amb 24 punts, 11 rebots i 29 de valo­ració resul­tava dese­qui­li­brant en la pri­mera semi­fi­nal, en la què el Fener­bahçe superava el Famila Schio per 77-70. Emma Mees­se­man amb 13, 8 i 24 i Court­ney Van­ders­loot amb 11, 6 i 23, repar­tint 11 assistències, les altres des­ta­ca­des en l’equip que entrena Marina Maljko­vic.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.