NBA

Tatum lidera els Celtics a la final de la Conferència Est amb 51 punts

Els Boston Celtics, els vigents subcampions de la NBA, han enllestit avui en el setè partit la sèrie de semifinals de la Conferència Est contra els Sixers per un clar 112-88 i jugaran la final contra els Miami Heat. L’exhibició de Jayson Tatum amb 51 punts, 13 rebots i 5 assistències ha catapultat els de Boston a un triomf plàcid. Es converteix en el segon jugador de la història que arriba als 50 punts en un setè partit rere Stephen Curry, que en va anotar 50 en la recent sèrie contra els Kings. Jaylen Brown també hi ha contribuït amb 25 punts. El màxim anotador dels Sixers ha estat Tobias Harris amb 19 punts i James Harden s’ha quedat amb 9.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció