ACB

Feliz fa la cistella de l’any en l’últim segon

Bàsquet. ACB. El base, que reapareixia, fa el triple del triomf amb un tir de camp a camp

Joventut 81 Bilbao Basket 78

JOVENTUT:Vives, Andrews (5), Kraag, Thomas (25), Prey (7) –cinc inicial–, Chery (8), Busquets (3), Ribas (5), Jordi Rodríguez (3), Ruzic (5) i Feliz (20). 21/43 de 2. 8/24 triples (2 Thomas, 2 Chery, 2 Feliz, 1 Rodríguez i 1 Ribas). 15/23 lliures. 37 rebots (8 Feliz). 12 assistències (5 Feliz) i 83 de valoració (26 Feliz).BILBAO BASKET:Smith (10), Renfroe (7), Rabaseda (3), Andersson (7), Hlinason (9) –cinc inicial–, Killeya-Jones (2), Reyes (10), De Ridder (6), Pantzar (6), Tsalmpouris i Kullamae (12). 17/35 de 2. 10/24 triples (3 Kullamae, 2 Smith, 2 Renfroe, 2 Reyes i 1 De Ridder). 14/21 lliures. 39 rebots (10 Hlinason). 19 assistències (8 Renfroe) i 91 de valoració (21 Renfroe).PARCIALS:19-19, 19-22 (38-41); 15-19 (53-60) i 28-18 (81-78).COMENTARI:Feliz, que va reaparèixer després de més d’un mes de baixa per lesió, va escollir el dia de la presentació de tots els equips de bàsquet de base del club per regalar-los la cistella de l’any que val un triomf. Una cistella impossible. Un triple des de més enllà de mitja pista. La Penya havia remuntat 7 punts en el darrer minut amb una cistella de Ribas –ovacionat– a 4,5 segons per al final. El Bilbao tenia la pilota de partit. Kullamae va llançar sol, va errar i Feliz va recollir la pilota per llançar de camp a camp i aconseguir una cistella que es recordarà. El partit havia estat horrorós però el triomf pot servir per canviar la dinàmica. També va ser una festa perquè el mig miler de nens i nenes del planter de la Penya van poder veure com en el primer equip tenien protagonisme Ruzic (17 anys), Prey (18), Jordi Rodríguez (18), Busquets (20) i els veterans també del planter Ribas i Vives. El base, per cert, es va lesionar.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció