Eurolliga

El Barça, amb dubtes i cansat

Bàsquet. Eurolliga. Rep l’Armani Milà, que arriba sense el lesionat Niko Mirotic (20.30 h)

Encara que una ten­di­no­pa­tia al tendó d’Aquil·les del peu esquerre impe­dirà el retorn de Nikola Miro­tic al Palau Blau­grana, l’EA7 Armani Milà mesu­rarà avui (20.30 h per Movis­tar) els dub­tes i el can­sa­ment d’un Barça que ha per­dut tres dels qua­tre par­tits en vuit dies i que dime­cres va encai­xar con­tra el Baxi Man­resa (82-83) la pri­mera der­rota a casa. L’equip de Roger Gri­mau va pagar la incon­sistència en l’apar­tat físic i defen­siu, com va diagnos­ti­car el tècnic: “En alguns moments ens han superat física­ment, ens han pres­si­o­nat molt i no hem sabut igua­lar.” “Quan acon­se­guim avan­tat­ges, no tenim constància”, va afe­gir l’entre­na­dor, que va reconèixer que estava vivint “el pit­jor moment” des que va aga­far el pri­mer equip.

El Barça, segon de l’Euro­lliga (10-3), té l’opor­tu­ni­tat de redreçar el rumb con­tra l’ante­penúltim (4-9). L’equip d’Ettore Mes­sina tam­poc està ren­dint al nivell espe­rat en el cam­pi­o­nat italià –vuitè–, encara que diu­menge va vèncer la Vir­tus (82-80) i va tallar una ratxa de cinc der­ro­tes entre totes les com­pe­ti­ci­ons. A banda de l’absència de Miro­tic, màxim ano­ta­dor i rebo­ta­dor de l’equip amb 17,6 i 6,2, tam­poc s’espera que hi hagi Kevin Pan­gos (apar­tat) ni Billy Baron (lesi­o­nat). El pes ofen­siu recaurà en l’exte­rior més talentós, Sha­von Shi­elds (17,4 punts i 46,5% en tri­ples), que no ha bai­xat dels 18 punts en les sis dar­re­res jor­na­des euro­pees. A la pin­tura, Johan­nes Voigt­mann (7,9 punts i 3,7 rebots) i Nicolò Melli (6,2 i 4,3) se les hau­ran amb Jan Vesely (11,9 i 4,7) i Willy Her­nangómez (12,2 i 4,9), que va impul­sar la victòria con­tra el Fener­bahçe: 21 punts i 9 rebots. Gri­mau espera recu­pe­rar Abri­nes, baixa con­tra el Baxi per molèsties mus­cu­lars.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)