Lliga femenina

TEISA i l’Uni Girona amplien la seva vinculació fins al 2026

La com­pa­nyia d’auto­cars TEISA i el club de bàsquet Uni Girona han arri­bat a un acord per ampliar el seu com­promís de vin­cu­lació, vigent des de fa gai­rebé dues dècades. Fruit d’aquesta entesa, que inclou aquesta tem­po­rada i dues més, fins al 2026, TEISA con­ti­nua sent patro­ci­na­dor i col·labo­ra­dor del club. Una de les acci­ons més des­ta­ca­des que s’han dut a terme és la reno­vació del dis­seny de l’autobús del pri­mer equip per difon­dre la seva imatge arreu. Fins ara, es vini­lava la part poste­rior i part dels dos late­rals, però aquesta vegada s’ha donat una imatge inte­gral de tot el vehi­cle. D’aquesta manera, la com­pa­nyia seguirà sent el proveïdor de l’Uni durant els seus viat­ges per car­re­tera per dis­pu­tar par­tits cor­res­po­nents a com­pe­ti­ci­ons naci­o­nals i també inter­na­ci­o­nals.

El vin­cle entre TEISA i l’Uni Girona va néixer el 2005, l’any de fun­dació d’una enti­tat que es va crear a par­tir de la fusió del CE Santa Eugènia de Ter i el CB Vedruna. Entre els dife­rents punts forts d’aquesta entesa, des­taca que l’equip uti­litza en exclu­siva el ser­vei d’un auto­car de l’empresa giro­nina. Aquest vehi­cle pre­senta un nou dis­seny res­pecte a les últi­mes tem­po­ra­des, més tren­ca­dor i inno­va­dor. Com­bina els colors cor­po­ra­tius (el blanc i el ver­mell), al mateix temps que als late­rals s’hi ha reto­lat l’escut, el logo del pri­mer equip amb el patro­ci­na­dor prin­ci­pal (Spar Girona), el lema ‘Som-hi Uni’ escrit amb lle­tres gros­ses i ben visi­bles i les imat­ges en grans dimen­si­ons de dues de les juga­do­res de la pri­mera plan­ti­lla, San­dra Ygue­ra­vide i Marta Cane­lla. A la part inte­rior, l’autobús pre­senta tota mena de como­di­tats per enca­rar els des­plaçaments llargs per car­re­tera: tau­les, endolls, wifi, file­res de seients ali­ne­a­des, etc.

El club també cedeix un espai publi­ci­tari al pavelló de Fon­ta­jau amb el logo de TEISA, una doble tanca publi­citària que està expo­sada de manera per­ma­nent durant tots els esde­ve­ni­ments que es rea­lit­zen a la ins­tal·lació amb l’Uni Girona com a pro­ta­go­nista.

Àlex Gila­bert, direc­tor-gerent de TEISA declara que “reno­var el con­veni amb l’Uni és una satis­facció per TEISA. I fer-ho amb la pre­sen­tació de la nova imatge de l’auto­car, encara més. En un moment en el qual Girona està en la màxima atenció mediàtica per l’equip mas­culí de fut­bol, con­si­de­rem impres­cin­di­ble donar rellevància al con­junt femení de bàsquet de la nos­tra ciu­tat. S’ha de reconèixer el mèrit que té man­te­nir de manera con­ti­nu­ada durant tots aquests anys l’equipa les com­pe­ti­ci­ons esta­tals i euro­pees de màxim nivell. I TEISA intenta posar el seu gra­net de sorra per visu­a­lit­zar-ho i pres­ti­giar l’esport femení de casa nos­tra”.

Xavi Fernández, direc­tor gene­ral de l’Uni Girona, explica que “estem molt con­tents d’haver reno­vat la imatge d’aquest auto­car de la com­pa­nyia TEISA i de fer-ho amb tot l’equip i el patro­cini d’On Turtle i Cal­sina Carré. Aquesta pro­posta ens defi­neix com a club i ens arrela encara més al ter­ri­tori. La nos­tra enti­tat no seria pos­si­ble sense els nos­tres patro­ci­na­dors, alguns d’ells ben visi­bles en aquest nou vehi­cle”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.