Eurocopa

Íñiguez: “Si pensem en els 13 punts ens guanyaran de 30”

“És un partit nou i s’ha d’anar a guanyar” diu el tècnic, que té les baixes de Gardner i Tolo, que viatja amb l’equip

“Tenim zero avan­tatge, anem a gua­nyar i si hi hem de pen­sar en els últims minuts ho farem. Perquè si pen­sem en els 13 punts ens gua­nya­ran de 30, n’estic con­vençut perquè ho he vis­cut abans i ho he vist molts cops” és el mis­satge de Roberto Íñiguez en la prèvia de la tor­nada dels quarts de final de l’Euro­copa, en la què l’Spar Girona visita el Gala­ta­sa­ray amb el 77-64 de dijous pas­sat a Fon­ta­jau a favor. El tècnic té les bai­xes de Gard­ner i Tolo per lesió però asse­gura tenir con­fiança en les juga­do­res i en la força dle grup: “S’han de superar els mals moments perquè els dolços arri­ba­ran”. “És un par­tit nou i s’ha d’anar a gua­nyar i si s’ha de pen­sar en la diferència serà quan toqui i no al prin­cipi”.

“És una opor­tu­ni­tat mera­ve­llosa que ens hem gua­nyat i no una situ­ació dramàtica” afirma Íñiguez sobre la pressió que es poden tro­bar en una pista hos­til, en la què asse­gura sen­tir-se més còmode que, per exem­ple, a Alcan­ta­ri­lla diu­menge pas­sat. “Per a mi és una final. La pri­mera va ser a aquí i si algú sent pressió ja veu­rem com hi reac­ci­one. El talent no és només ser hàbil com a juga­dor. Son moments que sem­pre recor­des i que et fan créixer” posa en con­text l’entre­na­dor.

Hines-Allen

El Gala­ta­sa­ray ha res­cin­dit el con­tracte a la seva líder en valo­ració (27,6), Myisha Hines-Allen (1,88 m, 1995), de manera uni­la­te­ral i 24 hores abans de rebre l’Spar Girona. L’alera pivot de les Was­hing­ton Mys­tics va aca­bar amb 11 punts i 10 rebots a Fon­ta­jau i n’acre­di­tava 18,9 i 12,7 (cin­quena millor) a l’Euro­copa.

Nic­hol­son

“Ve a aju­dar l’equip, no espe­rem una estre­lla sinó una juga­dora amb experiència que sap de què va, ve en forma perquè estava jugant la lliga Aus­tra­li­ana. hi havia altres noms pot­ser més cone­guts però el club té unes limi­ta­ci­ons econòmiques i no hi ha arri­bat” des­taca sobre Nic­hol­son, de qui agra­eix l’esforç del club: “Tot el que vin­gui a aju­dar serà posi­tiu. El grup ho neces­sita perquè la situ­ació és com­pli­cada i una peça més és impor­tant”.

Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)