ACB

Cook i Tomic lideren la Penya contra el Breogán (78-70)

El joc interior del Joventut ha estat molt superior als pivots gallecs

La Penya, amb Tyler Cook (19 punts) i Ante Tonic (15) com a juga­dors més dsta­ca­cats, ha enca­de­nat la sisena victòria seguida a l’ACB i es con­so­lida en zona de play-off (78-70). Els verd-i-negres han domi­nat sem­pre un Breogán que con­ti­nuarà en zona de des­cens. El Joven­tut es cen­tra ja en el par­tit de dimarts a la pista de l’Ulm en una eli­mi­natòria a par­tit únic.

Els de Car­les Duran, amb la baixa de Ribas després d’arros­se­gar febre aquesta set­mana, ha demos­trat la seva supe­ri­o­ri­tat aga­fant un màxim avan­tatge d’11 punts (34-23). McLe­more (14 punts) ha man­tin­gut els gallecs amb qua­tre tri­ples abans del des­cans (40-30). Al ter­cer quart el Joven­tut ha con­ti­nuat domi­nant sense bri­llar i ha aga­fat 12 punts de renda abans d’entrar al dar­rer període. Feliz, a l’inici del dar­rer quart, ha tren­cat el matx (68-52).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)