ACB

Impotència verd-i-negra

Bàsquet. ACB. La Penya continua indignada pel que Andrews qualifica de “robatori” perquè considera que la pilota va tocar el cèrcol

A la Penya li con­ti­nua bullint la sang pel final que li va tocar viure a Madrid. Andrews va fer un tuit en què deia: “Mai havia vist una cosa així a la meva vida. Un roba­tori!” El capità del Joven­tut Pau Ribas també era molt crític i a través de les xar­xes també va cri­ti­car la decisió pel fet que la pilota sí que havia tocat el cèrcol quan va fer el tap Hezonja després de fer la falta a Andrews: “No sé què han vist els àrbi­tres. Si asse­nya­len falta i després la pilota toca cis­te­lla o tau­ler, el tir no es pot escom­brar.” També estava indig­nat Andrés Feliz quan a 54 segons pel final va robar la pilota neta a Llull i mar­xava sol cap a la cis­te­lla blanca i li van xiu­lar falta. Les imat­ges en aquest cas són claríssi­mes: no el toca. Feliz va ser clar: “No tinc parau­les sobre la meva cin­quena falta. Crec que no ho era. Mai abans no havia vist una doble revisió, és una cosa increïble.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.