Lliga femenina

La barrera psicològica

L’Spar Girona torna d’Alcantarilla amb 10 punts d’avantatge que li han de servir per superar els quarts de final d’una competició FEB després de tres relliscades

Jairis 50 Spar Girona 60

HOZONO GLOBAL JAIRIS:Konig (6), Nelson (3), Bishop (9). Ayuso (11), Arrojo (11) –cinc inicial–, Horvat (6), Bettencourt, Grande (4) i Rembiszewska. 16/37 de 2, 4/16 triples (2 Konig i Bishop), 6/13 tirs lliures, 31 rebots (13 Bishop), 9 assistències (3 Grande) i 44 de valoració (22 Arrojo).SPAR GIRONA:Magarity (12), Mendy (10), Tolo (6), Ygueravide (5), Canella (11) –cinc inicial–; Parra, Bertsch, López (8) i Labuckiene (8). 21/40 de 2, 4/20 triples (2 Mendy i 1 Ygueravide i Canella), 31 rebots (8 Mendy), 12 assistències (3 Mendy) i 58 de valoració (20 Magarity).PARCIALS:4-12, 21-18 (25-30), 16-16 (41-46) i 9-14 (50-60).

L’Spar Girona ho té de cara, demà pas­sat a Fon­ta­jau (16.30 h), per superar el mur dels quarts de final en com­pe­ti­ci­ons FEB que tant l’ha pena­lit­zat els dos dar­rers cur­sos. La tem­po­rada pas­sada va caure en la copa con­tra el Ger­nika i en la lliga con­tra el Barça CBS i, aquesta, con­tra l’Estu­di­an­tes en el tor­neig del KO amb l’equip migrat per les bai­xes a Huelva. Tam­poc és que a Alcan­ta­ri­lla els recur­sos fos­sin ufa­no­sos, perquè, a la baixa d’Irati Etxarri –lesi­o­nada després de jugar els pri­mers 4:44 con­tra les col·legi­als a Anda­lu­sia– i a la de Laura Peña, anun­ci­ada dilluns, s’hi va afe­gir a última hora la de Lau­ren Nic­hol­son, amb un procés víric. Per a les locals tam­poc juga­ria Lou López-Sénéchal (5/6 tri­ples a les giro­ni­nes en el 69-65 a Múrcia dos mesos abans) i, si en el pri­mer quart només van poder ano­tar dues cis­te­lles per empa­tar a 4, en l’últim Arrojo en el segon ofen­siu d’una sèrie de tirs lliu­res (1/3) d’Ayuso va encis­te­llar en joc per al con­junt murcià des del 47-53 de la base de Sant Just Des­vern a 6:37.

Labucki­ene a les aca­ba­lles del pri­mer quart va lli­gar el 0-8 amb el seu sisè punt seguit (4-12). L’Uni, a davant des del 0-2 de Cane­lla a ane­lla pas­sada, només ano­tava de sota el cèrcol i, bé al dar­rere i con­tro­lant el rebot (7-10), no es veia pena­lit­zat per les pèrdues (6-6, 17-14 al final) ni la manca de pun­te­ria (0/4 tri­ples per banda). Les gro­gues van enllaçar un 0-7 (20-27) en el segon quart després de dos tri­ples seguits de Konig, que res­po­nia Ygue­ra­vide (20-23). Bis­hop també de lluny va ajus­tar el resul­tat (25-27 a 0:49, temps mort d’Íñiguez) i Mendy va com­ple­tar una molt bona cir­cu­lació de pilota per dei­xar el 25-30 en la mitja part.

Bertsch (0 punts en 9:48 i -5 de valo­ració) estava en una altra galàxia i Grande (1,73 m) li va forçar la ter­cera en atac i després li va fer el 39-40 als mor­ros a la línia de fons. Cane­lla i Maga­rity, amb 5 i 6 punts entre el final del ter­cer quart i l’inici de l’últim, van recu­pe­rar el màxim avan­tatge (43-51 la sueca), que entre el segon tri­ple de Magaly (47-56), Ain­hoa i Regan de tir lliure –només en van tirar ella, Labucki­ene en el pri­mer quart i López també en l’últim– arri­ba­ria als 13 (47-60).

ELS VESTIDORS

L’equip ha estat bé, dominant des de la defensa i amb disciplina. 10 punts i no hi ha res decidit, últimament estem jugant millor a fora
Roberto Íñiguez
1
cistella
del Jairis en els últims 6:37, d’Arrojo després de dos ofensius a una sèrie de tirs lliures.
2
jugadores
de l’equip gironí acaben amb negatiu: Ygueravide -4 en 31:38 (la que juga més) i -5 Bertsch en 9.48 (Parra 0 en 3:02).
3
cops
va a la línia de tirs lliures l’Spar, que no en falla cap: 4-10 Labuckiene, 45-53 López i 47-60 Magarity.
4
triples
per banda en el partit a Alcantarilla. L’Uni fa 2/6 en el segon quart i en l’últim, i l’equip murcià, 3/5 en el segon i 1/3 en el tercer.
Patrocini

L’Uni, l’únic amb la tornada a casa que no va per sota

L’Avenida, primer de la lliga regular i que ja té assegurada la participació en la propera Eurolliga, ha de remuntar 12 punts aquest diumenge a Würzburg contra el Ferrol, vuitè i que el cap de setmana encara s’havia de guanyar la presència en el play-off. Les castellanes van arribar a perdre de 14 i, com el Jairis, mai van anar per sobre.

L’Estudiantes, dimecres, havia disposat d’un màxim avantatge de 23 i el Guipúscoa, de 12 i malgrat la baixa de la seva referència, Dulcy Fankam, des de dimarts amb les Seattle Storm.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.