FIBA Champions

Un Baxi a mil revolucions

Bàsquet. FIBA Champions League. El Manresa atropella un rival directe com el Chemnitz alemany i fa un pas clau per intentar ser al Top 16

Baxi Manresa 105 Niners Chemnitz 59

BAXI MANRESA:Dani Pérez (5), Hunt (12), Sangia (1), Steinbergs (10), Massa (6) -cinc-, Jou (6), Reyes (7), Saint-Supery (6), Alston (30), Obasohan (15), Brimah (1) i Cate (6). 21/40 de 2. 14/22 triples. 21/27 lliures. 38 rebots. 21 assistències i 124 valoració (29 Alston).NINERS CHEMNITZ:Uguak (7), Garrett (7), Christmas (11), Landsdowne (15), Nkamhoua (6) -cinc-, Richter (4), Bailey (4), Edigin (5), Tischler i Bedime. 22/37 de 2. 3/21 triples. 6/11 liures. 28 rebots. 14 assist. i 42 val. (12 Christmas).PARCIALS:26-11, 18-20 (44-31); 21-12 (65-43) i 40-16 (105-59).

El Baxi, al final de la pri­mera volta de la fase prèvia a Europa, va fer un pas quasi defi­ni­tiu per asse­gu­rar-se com a mínim la segona posició gua­nyant un rival directe com és el Chem­nitz ale­many i amb un gran basket ave­rage. El pri­mer lloc, que dona accés al Top 16, se’l dis­pu­tarà amb el Dert­hona, que ha de pas­sar pel Con­gost amb un +17 per als ita­li­ans. El segon i ter­cer clas­si­fi­cat juguen una eli­mi­natòria per pas­sar fase. Els man­re­sans van tallar la ratxa de tres der­ro­tes segui­des –Lleida, Dert­hona i Madrid– el dia que va debu­tar Massa, el teòric cinc titu­lar, que s’havia lesi­o­nat en la pre­tem­po­rada i que ja va poder entrar en rotació 9 minuts, en què va ano­tar 4 punts i va atra­par dos rebots. No hi va ser l’uru­guaià Véscovi, que encara estarà una mica més d’un mes de baixa. Els de Diego Ocampo van fer un reci­tal a par­tir del minut 5 (11-11). El Baxi va fer un fes­ti­val defen­siu i va cla­var un par­cial ines­pe­rat de 27-3 i va dei­xar el par­tit sen­ten­ciat abans del des­cans (38-14). El Chem­nitz, setè en la Bun­des­liga, va dece­bre amb pèrdues de pilota que no es veuen ni en minibàsquet. El pròxim par­tit del Baxi serà el 12 de novem­bre a la pista del Chem­nitz. En l’altre par­tit del grup, el Dert­hona italià va superar el Ben­fica (58-72) i es manté com a líder invicte.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.