ACB

Lugo i Vitòria, exàmens durs per al Barça i el Hiopos Lleida

Bàsquet. ACB. El Bàsquet Girona de Katsikaris, encallat a la cua, té un partit de molta pressió a Fontajau contra el Bilbao

El Barça visita avui (18.30h) el pavelló de Pazo dos Depor­tes de Lugo amb màxima con­fiança després de la imatge que està ofe­rint, sobre­tot en l’Euro­lliga. El pas enda­vant que han fet Pun­ter i Juan Núñez apro­fi­tant la baixa de Lapro­vit­tola ha donat més equi­li­bri i ha defi­nit més els rols. S’espera que Willy Her­nangómez, que va des­can­sar con­tra el Basko­nia a Europa, sigui deter­mi­nant. El Hio­pos Lleida, que enca­dena tres victòries, visita el Fer­nando Buesa Arena (17h) amb pro­ble­mes greus en l’ACB, on no rut­lla. Els de Gerard Encu­en­tra estan pen­dents de fit­xar el recanvi de Dee Bost.

El Bàsquet Girona rep el Bil­bao (12.30h) en un par­tit de molta pressió per als de Fotis Kat­sika­ris, que neces­si­ten aixe­car el cap després d’haver gua­nyat un sol par­tit.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.