ACB

Fotis Katsikaris: “No cal mirar enrere”

“Està clar que és un partit important, però l’angoixa i la urgència no ajuden per a res” diu el tècnic grec

“Està clar que és un par­tit impor­tant, però l’angoixa i la urgència no aju­den per a res.” diu Fotis Kat­sika­ris en la prèvia del duel amb el Coru­nya, que arriba a Fon­ta­jau aquest dis­sabte amb un tri­omf per sobre el Girona en el seu pri­mer curs a l’ACB. “Tenir paciència i donar suport en els moments difícils” és el que demana l’entre­na­dor al públic, perquè està segur que l’equip aca­barà ofe­rint la seva millor versió.

“Neces­si­tem des del salt ini­cial fer una bona sor­tida que ens doni la con­fiança i això passa per fer una bona defensa a nivell col·lec­tiu, con­tro­lar el rebot i fer una bona feina con­tra [Bran­don] Tay­lor perquè és impor­tant per a ells” diu el tècnic sobre el refe­rent ofen­siu del con­junt gallec, de qui en des­taca la capa­ci­tat ano­ta­dora i per gene­rar joc com ho demos­tra que sigui el líder d’assistències amb una mit­jana de 8,1 amb Mar­ce­linho Huer­tas segon amb 6,3. Kat­sika­ris des­taca el nivell del tir exte­rior, que en les tres victòries que han acon­se­guit el Coru­nya tin­gui un 45% en tri­ples i que hi volen inci­dir a més de fer el seu joc ràpid i superar com a grup la situ­ació en la què es tro­ben cen­trant-se en els 40 minuts. “No cal mirar enrere, ja està, s’ha aca­bat” sin­te­titza.

“La millor manera és ges­ti­o­nar cada pos­sessió, no has de pen­sar què pot pas­sar en el segon o el ter­cer quart” afirma Kat­sika­ris, que des­taca com la manca d’encert ofen­siu afecta l’equip i, també, adver­teix de la qua­li­tat de l’equip que tin­dran al davant. “Arri­barà, la victòria, amb un joc estruc­tu­rat i amb con­fiança” argu­menta, sobre la pri­o­ri­tat de la tasca que ha de fer l’equip amb inde­pendència del rival.

Una final?

“No ho crec, però sí que és un par­tit molt impor­tant perquè estem molt a prop un de l’altre en la clas­si­fi­cació i neces­si­tem gua­nyar-lo” res­pon William Howard a la pre­gunta, abans del seu cinquè par­tit amb el con­junt gironí (1-3). “L’equip és molt jove i neces­sita experiència” és el que l’aler diu que li va expo­sar Kat­sika­ris. Howard asse­gura que estar bé els 40 minuts i foca­lit­zats en el rebot serà la clau.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.