Eurolliga

Primer Mirotic, ara Saras

Eurolliga. El Barça, que ve de punxar contra el Milà del montenegrí, ha de reaccionar després de sortir del ‘play-off’, contra el Fenerbahçe de Jasikevicius (20.30 h)

Diven­dres va ser Nikola Miro­tic qui va tor­nar al Palau Blau­grana i va viure un retorn somiat amb ovació i victòria. Avui toca el torn a un altre retorn espe­cial: Saras Jasike­vi­cius. Però el Barça no es pot per­me­tre més home­nat­ges, tot i que el tècnic del Fener­bahçe, que no va sor­tir com li hau­ria agra­dat del Barça, és un ídol del Palau. Saras, que s’ha endut com a aju­dant els pròxims dos anys David García, que va estar amb ell a la ban­queta blau­grana, té mar­cat amb ver­mell aquest par­tit. Té una moti­vació espe­cial. Els turcs són a una victòria del lide­ratge i en la lliga domèstica s’ha situat pri­mer aquest cap de set­mana en gua­nyar una de les reve­la­ci­ons com és el Tofas (90-88) a qui ha robat el pri­mer lloc (9-1). L’Efes és ter­cer amb 8-2.

La inversió econòmica del Fener­bahçe està pen­sant a inten­tar fer un pas més en la com­pe­tició euro­pea després de caure clara­ment el curs pas­sat en la semi­fi­nal de la Final Four con­tra qui seria el campió, el Panat­hi­naikòs (73-57). Bri­zu­ela va voler mos­trar ahir en la prèvia del matx el sen­ti­ment que hi ha ara mateix dins el ves­ti­dor blau­grana: “La gent està dol­guda, però ningú està embor­ras­cat. Tenim gana, sabem la situ­ació en què estem i tenim ganes de com­pe­tir demà. La sen­sació dins el ves­ti­dor és de ràbia, de voler cap­gi­rar aquesta situ­ació. Tots els juga­dors estan a mort amb l’equip, con­fio en ells al 200%. Aquest punt de par­tida ja el tenim.”

“Juguem com un equip de tercera”

Àlex Abrines, capità del Barça, va ser dur després d’encaixar 107 punts i perdre a Saragossa: “Hem de tenir respecte per aquesta samarreta començant per mi. I tots hem de respectar més aquest club. És un toc d’atenció, això no pot ser. Som el Barça i estem jugant com un equip de tercera divisió.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)