ACB

El Hiopos Lleida guanya un rival molt directe, el Granada, per 87-74

Els lleidatans han recuperat un desavantatge de 12 punts amb un parcials de 25-1 en el segon quart

El Hio­pos Lleida ha sumat una impor­tant victòria con­tra un rival molt directe, el Covi­ran Gra­nada amb qui estava empa­tat. Els llei­da­tans s’han impo­sat per 87-74 i han sumat la seva cin­quena victòria en un par­tit que han arri­bat a per­dre de 12 punts i en el que s’han recu­pe­rat amb un par­cial de 25-1 en el segon quart. Bro­pleh ha fet un par­tit espec­ta­cu­lar en atac amb 22 punts, 4 tri­ples i 21 de valo­ració.

El Hio­pos Lleida ha ini­ciat el par­tit sense ritme, ha encai­xat un par­cial de 0-8 en els pri­mers minuts (4-10) i el Gra­nada s’ha anat dis­tan­ci­ant poc a poc fins arri­bar al final del pri­mer quart amb 9 punts de marge, 14-23. L’inici del segon període ha con­ti­nuat favo­ra­ble als visi­tants que s’ha arri­bat a posar amb un avan­tatge de 12 punts (14-26). La reacció dels locals ha arri­bat coin­ci­dint amb una tècnica a l’entre­na­dor Gerard Encu­en­tra i amb els pri­mers dos tri­ples ano­tats. El Lleida ha enca­de­nat uns minuts d’un alt encert en atac i una sòlida defensa. A fet un par­cial de 25-1 i s’ha posat 12 punts per sobre (42-30). S’ha arri­bat al des­cans amb un 46-35.

Els llei­da­tans han tor­nat a començar mala­ment el ter­cer quart i han encai­xat un par­ci­als de 2-11. Els gra­na­dins s’han posat a només dos punts (48-46) i després han acon­se­guit ani­ve­llar el par­tit (55-55). S’ha arri­bat als dar­rers deu minuts amb dos punts de marge del Hio­pos Lleida (60-58). Poc a poc el con­junt local ha tor­nat a acu­mu­lar punts al seu favor i després d’un par­cial d’11-1 el Lleida ha arri­bat a una diferència de 13 punts (77-64), que ha man­tin­gut en els dar­rers minuts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.