ACB

Barça-Tenerife, Baxi-Madrid i Penya-Unicaja als quarts de la copa

L’amfitriona Gran Canària jugarà contra el València de Pedro Martínez

El sor­teig de la copa que es dis­pu­tarà a Las Pal­mas de Gran Canària del 13 al 16 de febrer ha empa­re­llat el Barça-Tene­rife, el Baxi Man­resa -Madrid i el Penya-Uni­caja. L’amfi­tri­ona Gran Canària jugarà con­tra el València de Pedro Martínez. Els blau­grana juga­ran dijous a les 21.30h i, en cas de superar el Tene­rife, s’enfron­ta­ria al gua­nya­dor de l’Uni­caja-Penya que serà a dos quarts de set de la tarda. Diven­dres hi haurà el pri­mer empa­re­lla­ment entre el Baxi Man­resa i el Madrid (18.30h) i, qui gua­nyi, jugarà con­tra el gua­nya­dor del Gran Canària-València (21.30h). Les semi­fi­nals seran a les 18.30h i 21.30h men­tre la final serà a les sis de la tarda.

Grups de la Mini­copa

També s’ha fet el sor­teig de la copa pels infan­tils on han sor­tit els dos grups que dis­pu­ten una lli­gueta prèvia. En el grup A hi haurà el Joven­tut, el Barça, l’Uni­caja i el Gran Canària i en el grup B el Madrid, el Tene­rife, el Sara­gossa i el València.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)