Eurolliga

Sense defensa no es va enlloc

Bàsquet. Eurolliga. El Barça encaixa 100 punts d’un Villeurbanne que l’arriba a dominar de 14 punts (65-51) al ritme d’un Maledon brutal; un triple de Lee i una pèrdua de Brizuela són definitius

Villeurbanne 100 Barça 94

ASVEL VILLEURBANNE:Lee (14), Maledon (18), Roberson (17), Ajinca, Sako (14) -cinc inicial-, Harrison, Lauvergne (6), Edwin Jackson, De Colo (12), Lighty (6), Black (13) i Bentil. 26/39 de 2. 12/29 triples (4 Lee, 2 Maledon, 2 De Colo, 2 Roberson i 2 Lighty). 12/13 lliures. 30 rebots (6 Roberson i 6 Sako). 25 assis. (6 De Colo) i 119 de valoració (29 Maledon).BARÇA:Punter (19), Satoransky (5), Abrines (2), Parker (18), Fall (3) -cinc inicial-, Willy Hernangómez (2), Anderson (6), Vesely (5), Brizuela (12), Metu (16) i Parra (5). 25/35 de 2. 8/23 triples (5 Parker, 1 Parra, 1 Brizuela i 1 Punter). 20/27 lliures. 26 rebots (4 Parra). 22 assistències (6 Punter) i 105 val. (25 Punter).PARCIALS:23-21, 25-21 (48-42); 28-27 (76-69) i 24-25 (100-94).

Fi a la ratxa de qua­tre victòries segui­des. I va ser després d’un par­tit sense tensió i sobre­tot sense defensa en què els de Peñarroya van encai­xar 100 punts a la pista del Villeur­banne. És cert que són un equip físic, però els blau­grana no hi van posar l’ener­gia necessària mai i van anar sem­pre a remolc. Tot i així, van tenir pos­si­bi­li­tats de victòria gràcies al talent. Talent de Parker (5 tri­ples) i ano­tant cis­te­lles de líder, i de Pun­ter en el tram final, quan el talent del Villeur­banne, sobre­tot de Male­don, s’estava que­dant sense ben­zina com ja havia pas­sat al Palau Blau­grana. Però aquest cop l’exhi­bició de Male­don va tenir con­tinuïtat amb un De Colo que va mos­trar que encara suma a l’elit, del físic de Sako i sobre­tot el tri­ple de Lee amb 93-93 després d’una greu errada defen­siva de falta de comu­ni­cació en què va que­dar sol en un tir fron­tal. L’acció defi­ni­tiva va ser una pèrdua de Bri­zu­ela en l’acció per empa­tar a 20 segons del final. El Barça es manté a la pomada, on hi ha molts equips. El pròxim des­plaçament serà dijous a Vitòria, que neces­sita amb urgències gua­nyar perquè s’està que­dant des­pen­jat. Willy Her­nangómez va tor­nar a jugar: 4:57 minuts, va ano­tar 2 punts i va ser total­ment tes­ti­mo­nial.

ELS VESTIDORS

Hem jugat sense energia, no hem fet el necessari per guanyar i hi ha detalls que ens han costat el triomf, ens ha faltat disciplina
En l’Eurolliga i fora de casa si reps 100 punts no pots guanyar, hem fet errors clau al final
Joan Peñarroya
TÈCNIC DEL BARÇA

Núñez, dos àrbitres i Bruno Fernando

El Barça va deixar fora de la convocatòria Juan Núñez i va entrar Sarr. Núñez va estar al costat de la banqueta vestit de carrer. En el primer quart, l’àrbitre lituà Gytis Vilius es va lesionar i el partit el van acabar xiulant dos àrbitres: Pukl i Konstantinovs. I ja és oficial el fitxatge del pivot ex NBA Bruno Fernando pel Madrid. Se suma a l’ex NBA Dennis Smith Júnior.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)