ACB

Heurtel és un malson i la Penya venç en la pròrroga

Bàsquet. ACB. L’ex-Barça fa una exhibició (14 punts i 18 assistències) i el Joventut ha de recórrer al temps extra per tombar el cuer (107-104)

La Penya va patir el que no està escrit per doble­gar el cuer Coru­nya (107-104) a la pròrroga. I va ser pel des­en­cert –sobre­tot pels 16 tirs lliu­res fallats– i per Heur­tel, que va ser un mal­son (14 punts i 18 assistències) i es va que­dar a una assistència del rècord històric de l’ACB que té el Chacho Rodríguez. Dot­son va ser el líder de la Penya (30 punts) i Tomic va fer un segon temps impe­ca­ble –fins al des­cans havia fet qua­tre punts i va aca­bar amb 24–. La Penya es queda en cin­quena posició en soli­tari en l’atu­rada.

Els verd-i-negres van començar amb encert en el tri­ple (7/12 en el pri­mer temps) però es van mos­trar molt erràtics en el tir lliure (2/9) i en tirs de dos (10/22). Tot i arri­bar a domi­nar de 9 punts (18-9) un tri­ple de Bar­ru­eta abans del des­cans va man­te­nir l’emoció (43-39) amb Diagné (12 punts) fent molt mal. En el ter­cer quart la Penya va obrir forat amb 8 punts seguits de Tomic (52-42), però l’entrada d’Heur­tel va tor­nar a can­viar la dinàmica i el Coru­nya amb un 0-7 va fer atu­rar el par­tit (52-49). Dos tri­ples seguits d’Heur­tel i Jako­vics (75-76) hi van posar emoció, i es va arri­bar a un final d’infart en què Thompkins va fallar un tri­ple sol (90-90) i després Heur­tel el tir gua­nya­dor en el dar­rer segon amb 92-92. La pròrroga va ser de la Penya.

Minut de silenci per Clinton Morris

Abans de començar el matx es va guardar un minut de silenci en memòria de Clinton Morris, exentrenador del Joventut, que va morir aquesta setmana als 98 anys. El nord-americà va anar-se’n després d’haver-se convertit en el primer entrenador estranger de la història del club de bàsquet català.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.