ACB

“No seria un miracle guanyar l’Unicaja”

Copa. Dani Miret, el tècnic del Joventut, avisa que el seu equip té jugadors amb experiència i que arriba en bona dinàmica

El tècnic del Joven­tut Bada­lona, Dani Miret, remarca que l’Uni­caja tindrà “molts pro­ble­mes” per atu­rar el joc de l’equip verd-i-negre en els quarts de la copa del Rei que tots dos equips dis­pu­ta­ran demà (18.30 h) al Gran Canària Arena. L’entre­na­dor ha vol­gut enviar un avís a l’equip mala­gueny. “Hem de jugar un molt bon par­tit, cosa que crec que farem, i lla­vors tin­dran molts pro­ble­mes per fre­nar els nos­tres refe­rents. Tenim juga­dors amb experiència en aquest tor­ne­jos i arri­bem en molt bona dinàmica. No seria un mira­cle poder gua­nyar l’Uni­caja en els quarts de fila de la copa.”

Sobre el nivell de la Penya, té clar que “l’equip està pre­pa­rat per com­pe­tir aquests tipus de par­tits i arri­bar a les semi­fi­nals, que és el pri­mer objec­tiu mar­cat”. Les claus del par­tit, segons Dani Miret, esta­ran en els petits detalls. “Hau­rem de con­tro­lar-nos, perquè hi haurà moments de boge­ria. En aquest tor­neig no hi ha favo­rits i qual­se­vol pot donar la sor­presa.”

Final­ment, va par­lar de l’apar­tat físic, que serà clau davant un dels equips amb més múscul: “Hem d’arri­bar al màxim físic dins les nos­tres pos­si­bi­li­tats, i més en els pri­mers segons de cada pos­sessió, que és quan l’Uni­caja és més perillós.”

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)