ACB

El Bàsquet Girona presenta Be Great, la seva nova línia de roba sostenible

Be Great arriba de la mà del Bàsquet Girona. El club gironí ha pre­sen­tat la seva nova col·lecció de roba sos­te­ni­ble ano­me­nada BG, amb la intenció de sim­bo­lit­zar la reno­vació i trans­for­mació cons­tant del club. Aquesta línia de pro­duc­tes és diri­gida a un públic jove i com­promès amb el medi ambi­ent i la soci­e­tat, i està com­posta per dis­senys fres­cos i actu­als.

La sos­te­ni­bi­li­tat és un pilar molt pre­sent dins el Bàsquet Girona, i és d’aquesta res­pon­sa­bi­li­tat envers la sos­te­ni­bi­li­tat d’on neix aquesta ini­ci­a­tiva. Amb el pas de les tem­po­ra­des, l’acu­mu­lació d’estoc de roba al magat­zem del club a causa de can­vis en els patro­ci­na­dors o a la reno­vació de les equi­pa­ci­ons va con­duir a la recerca d’una solució a aquest pro­blema que fos cohe­rent amb els valors del Bàsquet Girona. És així com el club català va deci­dir trans­for­mar l’exce­dent tèxtil en nous arti­cles, donant una segona vida a les peces de roba.

En el 10è ani­ver­sari del club, impulsa BG - Be Great, un movi­ment que pro­mou la trans­for­mació social i medi­am­bi­en­tal a través de l’esport. Amb el lema “Be Great”, es diri­geix als joves amb l’objec­tiu de cons­ci­en­ciar-los i empo­de­rar-los per mar­car la diferència.

La filo­so­fia que per­se­gueix la nova marca s’ha traduït en acci­ons con­cre­tes dutes a terme pel club gironí, com la comer­ci­a­lit­zació de pro­duc­tes orgànics a la botiga del club, la imple­men­tació d’una política de paper zero o la reducció de l’ús de plàstic en el dia a dia del club.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)