Lliga femenina

El Cadí la Seu guanya 'in extremis' l'IDK (69-65)

Victòria alli­be­ra­dora. El Cadí la Seu der­ro­tava l'IDK Eusko­tren (69-65) remun­tant un par­tit que havia arri­bat a per­dre de 18 punts. Les urge­llen­ques posa­ven fi a dues der­ro­tes con­se­cu­ti­ves invo­cant a l’èpica amb un tri­omf que pot valer una sal­vació. Tot ple­gat gràcies a un par­cial final de 20 a 4 en el dar­rer quart.​Un 2+1 de Júlia Soler amb 48 segons res­tants per­me­tia cap­gi­rar el mar­ca­dor i sumar el desè tri­omf de l’equip que, ara sí, es dis­tan­cia de la zona de perill amb tres victòries de marge de l’equip que marca la zona de des­cens quan res­ten qua­tre par­tits de lliga regu­lar.

Xoc de trens a La Seu d’Urgell. El Sedis rebia a un IDK Eusko­tren neces­si­tat de victòries per allu­nyar-se de la zona de perill i que alhora és un rival directe. Les juga­do­res d’Azu Mugu­ruza arri­ba­ven a la cita després de dues victòries con­se­cu­ti­ves i en bus­ca­ven una ter­cera per empa­tar amb el Sedis a la lliga.

Després d’un pri­mer quart igua­lat, les bas­ques acon­se­guien dis­tan­ciar-se en el mar­ca­dor (18-28) davant les difi­cul­tats de les locals per ano­tar i amb Lola Pen­dande (12 punts al des­cans) fent el que volia a sota el cèrcol. Un tri­ple d’Anna Palma per­me­tia res­pi­rar lleu­ge­ra­ment a les locals, que tot i això neces­si­ta­ven ordre a dins la pista i no el tro­ba­ven. El des­en­cert pro­vo­cava frus­tració i les llei­da­ta­nes arri­ba­ven a la pausa deu punts per sota (25-35).

L’encert exte­rior de Becky Mas­sey, amb tres tri­ples en poc més de 5 minuts, posava el dit a la llaga. Els 18 punts de diferència (39-57) dei­xa­ven el par­tit a les mans d’IDK.

Però el final només arriba quan sona la bot­zina. El Cadí la Seu remun­tava la situ­ació amb un par­cial de 10-4 a les aca­ba­lles del ter­cer quart que per­me­tia a les locals bai­xar de la bar­rera dels deu punts i una cis­te­lla de Marina Mata acon­se­guia revis­co­lar al pavelló i col·locar el (55-61) amb cinc minuts res­tants. Laia Raventós car­go­lava els car­gols d’IDK amb una cis­te­lla que posava el Sedis a qua­tre punts. Una cis­te­lla de Regina Agui­lar reta­llava la distància fins als tres i amb 48 segons res­tants de par­tit Regina Agui­lar col·locava la mínima (64-65) i un 2+1 de Júlia Soler dina­mi­tava el par­tit, avançant a les locals després de pràcti­ca­ment 30 minuts remant a con­tra­cor­rent. Rosó Buch no acon­se­guia mate­ri­a­lit­zar els dos tirs lliu­res per empa­tar i Regina Agui­lar fini­qui­tava el par­tit des de la línia de tirs lliu­res. El Cadí la Seu s’enduia una victòria alli­be­ra­dora que posava fi a dues der­ro­tes con­se­cu­ti­ves.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.