El Joventut Badalona impulsa “La Penya Land” per reforçar el vincle amb la ciutat
El Club Joventut Badalona ha presentat aquest matí la seva nova campanya territorial sota el lema Això és Badalona / La Penya Land, una iniciativa que marca l’inici dels actes del 95è aniversari del club i que s’estendrà durant cinc anys, fins al centenari de l’entitat.
L’objectiu principal d’aquest projecte és reforçar la presència de la marca Joventut a la ciutat i fomentar el sentiment verd-i-negre entre els aficionats, consolidant el vincle entre el club i Badalona.
Entre les accions més destacades de la campanya hi ha la instal·lació de tanques publicitàries en punts estratègics com la C-31, la B-20 i el centre de la ciutat, per arribar als milions de conductors que circulen setmanalment per aquestes vies metropolitanes. A més, la Penya inaugurarà una nova botiga al Centre Comercial Màgic Badalona i impulsarà el Torneig Internacional Ciutat de Badalona.
El club també obrirà les seves portes perquè escoles de Badalona, el Maresme i el Barcelonès Nord puguin visitar les instal·lacions, i participarà en la restauració de pistes de bàsquet de la ciutat. A més, es produirà marxandatge exclusiu, es promouran accions amb el bàsquet base i s’organitzarà un 3x3 d’street bàsquet. Un dels moments més simbòlics serà la col·locació dels cinc anells olímpics a l’entrada de l’Olímpic Arena. Amb aquesta campanya, el Joventut Badalona vol demostrar amb fets el seu compromís amb la ciutat i consolidar Badalona com una ciutat més del bàsquet europeu.