2a FEB

Mario Lousame: “La clau està en la mentalitat”

“M’he tro­bat amb un equip amb mol­tes ganes de llui­tar per l’objec­tiu, només he pogut fer dos entre­na­ments aquesta set­mana però del segon al pri­mer ja s’ha vist un pas impor­tant, que ens aporta la il·lusió de poder anar a com­pe­tir amb el Prat amb mol­tes ganes” diu Mario Lou­same en la prèvia del seu debut amb el Sol Gironès, aquest dis­sabte, en el pri­mer dels tres par­tits de lliga que que­den. El Bis­bal va superar el con­junt del Baix Llo­bre­gat en la pri­mera volta per 74-61 i, en la Lliga Cata­lana, per 71-64, en ambdós casos al Pavelló Vell. Els de Josep Maria Raventós son sisens amb 14-9, han gua­nyat els seus últims 3 par­tits i en les dar­re­res 6 jor­na­des sumen 5 victòries.

“La clau està en la men­ta­li­tat, son juga­dors que han demos­trat que poden jugar i que han fet una molt bona feina tot l’any” asse­gura el subs­ti­tut de Car­les Rofes, que asse­nyala el camí: “que recu­pe­rin la con­fiança en ells matei­xos, bona sin­to­nia a la pista i que hi hagi aquesta ale­gria que sem­pre ha carac­te­rit­zat aquest equip”.

Lou­same defi­neix el Prat com “un equip molt potent, estan en un bon moment de forma i amb els movi­ments que han fet tenen 8 juga­dors molt bons, estan molt ben entre­nats i tenen les idees molt clares. Els conei­xem, en tot l’any hi hem com­pe­tit molt bé i hi anem amb la con­fiança que es pot tor­nar a fer”. Pel que fa Trey Niemi, afirma: “Ens aju­darà molt, apor­tant calma i sen­tit en el nos­tre joc, i alli­be­rant en Xevi [Tor­rent] de la posició de base. Ens donarà aquest valor afe­git que neces­si­tem per aquesta recta final”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.