Eurolliga

Es jugarà el cinquè partit

Bàsquet. Eurolliga. El Barça guanya el Mònaco en un partit ajustat en el tram final i l’eliminatòria de quarts es decidirà dimarts que ve

Barça 79 Mònaco 72

BARÇA:Punter (11), Anderson (7), Satoransky (3), Fall (9), Parker (22) –cinc inicial–; Brizuela (17), Hernangómez (6), Abrines, Parra (4) i Villar. 14/29 de 2 punts. 9/27 triples (4 Parker, 3 Brizuela i 1 Punter i Satoransky). 24/25 tirs lliures. 35 rebots (8 Fall). 15 assistències (7 Satoransky). 90 de valoració (15 Parker, Fall i Hernangómez).MÒNACO:Okobo (6), Blossomgame (8), Theis (7), Diallo (13), James (16) –cinc inicial–; Loyd (7), Jaiteh (3), Brown (2) i Strazel (10). 16/31 de 2 punts. 7/32 triples (2 Diallo i Strazel i 1 Loyd, Theis i James). 19/22 tirs lliures. 37 rebots (6 Theis). 16 assistències (5 James). 63 de valoració (19 James).PARCIALS:23-14, 12-24 (35-38), 23-20 (58-58) i 21-14 (79-72).

El Barça va gua­nyar el Mònaco en el quart par­tit de l’eli­mi­natòria (79-72) i va forçar el cinquè i dar­rer enfron­ta­ment dels quarts de final, que es jugarà dimarts que ve, dia 6 (19 h), a Mònaco. Els blau­grana van fer un par­tit amb alts i bai­xos; gran pri­mer quart i força dolent el segon, però sem­pre van llui­tar i van creure en la victòria, sobre­tot en el dar­rer quart, quan, després d’anar molts minuts a dar­rere en el mar­ca­dor, s’hi van tor­nar a situar a davant. En el Barça van des­ta­cat Parker, amb 22 punts, i Bri­zu­ela, amb 17.

El Barça va sor­tir a la pista molt con­cen­trat i es va situar amb un 15-3 després d’un par­cial de 13-0. Parker va ano­tar 11 punts en els pri­mers minuts i després d’un tri­ple de Bri­zu­ela es va situar amb 15 punts de marge (21-6). Els blau­grana van com­ple­tar uns bons pri­mers deu minuts i van arri­bar al final del pri­mer quart amb un 23-14. En el segon període el Mònaco va inten­si­fi­car la seva defensa, vore­jant la línia per­mesa del regla­ment, i els àrbi­tres els van dei­xar fer. Bona prova d’això és que el Barça no va llançar cap tir lliure fins a mig minut del des­cans. El con­junt visi­tant va fer un par­cial de 0-12, es va situar a davant en el mar­ca­dor i va arri­bat a la mitja part amb un 35-38.

Els blau­grana van con­ti­nuar des­en­cer­tats en l’inici de la segona mei­tat, i el Mònaco va arri­bar als vuit punts d’avan­tatge (36-44). A poc a poc el Barça es va refer, va ajus­tar el mar­ca­dor amb un Fall encer­tat, i es va arri­bar al final del ter­cer període amb un empat a 58 punts. Els dar­rers deu minuts es van ini­ciar amb un Bri­zu­ela ins­pi­rat que va ano­tar sis punts seguits, i el Barça es va tor­nar a posar a davant (64-60). Parker es va tor­nar a mos­trar encer­tat, els blau­grana es van man­te­nir a davant, en els dar­rers dos minuts es van situar amb cinc punts de marge (75-70), i es van empor­tar la victòria.

ALTS I BAIXOS

Els blaugrana van guanyar de quinze punts i van arribar a perdre de vuit

L’Efes guanya i hi haurà cinquè partit

L’Anadolu Efes va guanyar per un ajustat 85-82 el quart partit de l’eliminatòria de quarts de final contra el Panathinaicòs i va forçar el cinquè partit, que es jugarà dimarts, 6 de maig, a Grècia. El partit va ser molt disputat i el conjunt turc va arribar al descans amb un 38-33 al seu favor.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.