NBA

Els Celtics i els Wolves guanyen a Nova York i a San Francisco

El quart partit de les dues sèries, aquest dilluns

Els Bos­ton Cel­tics sumen la pri­mera victòria en la seva semi­fi­nal de l’Est amb els New York Knicks (2-1), per 93-115 al Madi­son Square Gar­den, amb 23 punts de Pay­ton Pritc­hard i 22 de Jay­son Tatum, ambdós autors de 5 tri­ples. Els cam­pi­ons de l’any pas­sat, que van veure com els remun­ta­ven 20 punts al ter­cer quart en els dos ante­ri­ors par­tits, gua­nya­ven de 25 a la pri­mera mei­tat (46-71 amb 12/19 des de la línia de 3) i de 31 al ter­cer quart. Els Knicks, que aca­ba­ven amb 5/25 (20/40 els verds), tin­dran el quart par­tit aquest dilluns també a casa, després que les entra­des més bara­tes per al ter­cer tin­gues­sin un preu de 700 dòlars.

Els Min­ne­sota Tim­berwol­ves aga­fen avan­tatge en la sèrie con­tra els Gol­den State War­ri­ors, amb el tri­omf per 97-102 amb 24-33 en el dar­rer quart. Ant­hony Edwards, que duia 8 punts a la pri­mera mei­tat, aca­bava amb 36, i Julius Randle sig­nava el seu pri­mer tri­ple doble en un par­tit de play-off. Pels locals, encara sense Step­hen Curry, Dray­mond Green era eli­mi­nat per 6 fal­tes a 4 minuts per aca­bar, Jimmy But­ler aca­bava amb 33 punts i Jonat­han Kuminga amb 30. El següent par­tit també serà la pro­pera nit de dilluns a dimarts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.