Espanyol

La millor manera d’acabar l’any

Remuntada a Mestalla amb protagonisme de Jofre Carreras, que provoca el penal de l’1-1 i assisteix Puado en l’1-2

No podia acabar de millor manera el 2021 per a l’Espanyol. L’equip arribava a Mestalla conscient que tenia l’última oportunitat d’estrenar el compte de victòries a camp contrari de la primera volta i, tot i que ha rebut l’1-0, ha estat capaç de remuntar. La victòria té com a protagonista el jove gironí Jofre Carreras, que ha debutat a primera provocant el penal que RDT ha transformat en l’1-1 (83’) i assistint Puado en l’1-2 (89’).

El València hi ha posat més agressivitat d’entrada, i els primers minuts s’han jugat a terreny de l’Espanyol. N’ha tingut una de clara Hugo Duro, que ha guanyat el salt de cap en una centrada d’Helder Costa i ha vist com la rematada impactava al pal (9’). Ha estat, de fet, l’única ocasió clara de tota la primera meitat. Guedes, forçat, no ha connectat bé la pilota en una falta lateral servida amb rapidesa (16’). De mica en mica, l’Espanyol ha anat recuperant pilotes i ha agafat tranquil·litat. Li ha costat, això sí, generar perill. En l’última fase de la primera meitat, els blanc-i-blaus han acaparat la possessió de la pilota, amb bones circulacions, sense última passada. Fins que, ja just abans del descans, i després d’un córner, un xut de RDT ha impactat en el braç de Correia. L’àrbitre, però, ha interpretat que el lateral tenia les mans enganxades al pit, i tampoc l’han advertit de res des del camp. Si l’hagués castigat amb penal, a més, hauria pogut suposar l’expulsió del portuguès, que ja tenia groga.

RDT ha tingut una ocasió claríssima per fer el 0-1 en la primera jugada de la segona part. Loren ha fet la centrada, Cillessen s’ha equivocat en la sortida i el davanter l’ha enviat a fora (46’). Però el València ha trobat el camí del gol en una fase breu però intensa que ha començat amb una centrada enverinada que ha tret Diego López, ha continuat amb una topada entre Loren i Maxi Gómez, que ha demanat penal, i ha acabat amb l’1-0. Sergi Gómez ha fet un refús defectuós, Helder Costa ha penjat la pilota i Alderete, entrant amb molta energia, ha marcat de cap (51’).

Després d’una fase de dubtes, l’Espanyol ha tornat a buscar el gol. Cillessen ha tret amb el peu una centrada-xut d’Embarba (61’), un xut de Puado ha sortit a prop del pal (73’), i un de RDT ha estat massa tímid (75’). L’equip ha trobat el premi amb l’entrada del gironí Jofre Carreras. En el seu debut a primera, el jove del planter, només d’entrar, ha aprofitat una passada a l’espai i ha provocat el penal, que a més ha significat l’expulsió d’Hugo Duro. RDT, amb un punt de fortuna, ha batut Cillessen(83’). Carreras no n’ha tingut prou i ha fet una centrada deliciosa que Puado ha convertit en l’1-2 (89’). Amb sis minuts d’afegit, ha tocat patir, perquè un cop de cap d’Iranzo s’ha estavellat al travesser (91’).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)