Espanyol

L’Espanyol guanya (2-1) el Las Palmas; Braithwaite no juga

L’Espa­nyol ha gua­nyat (2-1) con­tra Las Pal­mas en un amistós dis­pu­tat al Mar­be­lla Foot­ball Cen­ter, on l’equip blanc-i-blau hi ha està duent a terme un stage de pre­tem­po­rada.

L’acció del matx ha estat en la segona part i només començar Edu Expósito ha pogut avançar els blanc-i-blaus amb un penal que ha esta­ve­llat al tra­ves­ser. Sí ha encer­tat més tard Pol Lozano (62’). Javi Muñoz, per Las Pal­mas, en la recta final (80’) ha esta­blert l’empat, però just al final els peri­cos han col­pe­jat per gua­nyar. Rubén Sánchez (90’), amb una pre­cisa vase­lina que ha donat la victòria a l’Espa­nyol.

Pel què fa a Mar­tin Braithwaite, que ha tor­nat a la con­cen­tració després de mar­xar-ne diu­menge, ha estat a la ban­queta però no ha dis­pu­tat cap minut.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)