Espanyol

Sánchez Llibre: “Hem d’estar agraïts a Chen per fer-se càrrec del club en aquell moment”

La marca de conserves de l’expresident Sánchez Llibre ja ocupa la part frontal de l’equipació mentre club i empresa celebren recuperar aquesta opció coincidint amb els 30 anys des de la primera vegada que es va dur

’Dani’ ja apa­reix al cen­tre de la part fron­tal de la samar­reta del pri­mer equip de l’Espa­nyol. La marca de con­ser­ves torna a con­ver­tir-se en un dels grans patro­ci­na­dors del club recu­pe­rant un espai que ja havia ocu­pat diver­ses tem­po­ra­des fa força anys. De fet, el retorn d’aquesta firma al cen­tre de la samar­reta coin­ci­deix amb els 30 anys que es com­pli­ran aquesta tem­po­rada des que es va posar per pri­mera vegada.

Aquest dijous s’ha pre­sen­tat l’acord amb la marca ja col·locada a la samar­reta. El con­se­ller dele­gat de l’Espa­nyol, Mao Ye, ha dei­xat clar que des del club estan “molt con­tents” que ’Dani’ torni a la samar­reta. “Estem molt agraïts al suport cons­tant de la família Sánchez Lli­bre pel club i per l’aposta pel desen­vo­lu­pa­ment del fut­bol base”, ha afe­git un Mao que ha recor­dat que les dar­re­res tem­po­ra­des l’empresa ha patro­ci­nat les samar­re­tes dels equips mas­cu­lins del plan­ter, i així ho con­ti­nuarà fent.

En el seu torn, l’expre­si­dent Daniel Sánchez Lli­bre ha dei­xat clar que “ens encanta ser spon­sor de l’Espa­nyol.” “L’acord és bo pel club i per a la nos­tra marca”, ha des­ta­cat molt satis­fet. Sánchez Lli­bre ha con­fir­mat que fins ara el club no tenia cap altre patro­ci­na­dor per la samar­reta d’enguany.

A més, l’expre­si­dent, par­lant del moment en el qual es va des­vin­cu­lar del club, ha tren­cat una llança en favor de Chen Yangs­heng. “Vam fer un estadi que crec que ens vam pre­ci­pi­tar, i la gran sort de l’Espa­nyol és que arribés un empre­sari xinès que es fes càrrec d’aque­lla bola gran que se’ns va fer. He patit molt per l’Espa­nyol, vull que gua­nyi, la meva família i jo patim molt, hem d’estar agraïts a què Chen es fes càrrec del club, teníem una bola que ens hagués ofe­gat”, ha sen­ten­ciat Sánchez Lli­bre, que ha afe­git que li demana a Chen que digui “que no podem tor­nar a segona, està total­ment pro­hi­bit”.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.