Internacional

El 25 de maig, data límit per comunicar si les lligues s’acaben

UEFA. L’organisme presidit per Ceferin insta a explorar totes les opcions possibles per donar un final natural als tornejos

La UEFA ha posat com a data límit el dilluns 25 de maig perquè les fede­ra­ci­ons euro­pees comu­ni­quin si repre­nen la com­pe­tició o la donen per con­clo­ses. L’orga­nisme pre­si­dit per Ale­xan­der Cefe­rin ho ha comu­ni­cat a les 55 asso­ci­a­ci­ons esta­tals que el for­men i ha subrat­llat les direc­trius sobre els prin­ci­pis d’ele­gi­bi­li­tat per a les com­pe­ti­ci­ons de clubs de la tem­po­rada 2020-21.

Per saber els equips que par­ti­ci­pen a la Cham­pi­ons Lea­gue i l’Europa Lea­gue cal resol­dre l’actual tem­po­rada, ja sigui jugant-se o donant per aca­ba­des les lli­gues i copes, com ha pas­sat a França i Holanda. El docu­ment enviat per la UEFA deixa clar que l’admissió es basa en el mèrit espor­tiu i insta a les asso­ci­a­ci­ons i lli­gues per explo­rar totes les opci­ons pos­si­bles per donar un final natu­ral als tor­ne­jos domèstics.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.