Europa League

L’Europa League, un sorteig dur

Europa League. El Granada jugarà els setzens de final amb el Nàpols; el Vila-real amb el Salzburg i la Real Sociedad amb el Manchester United

Real Soci­e­dad, Gra­nada i Vila-real ha tin­gut un sor­teig de set­zens de final força com­pli­cats i, per dir-ho suau­ment, són unes eli­mi­natòries dures i dig­nes de Cham­pi­ons. De fet, tots tres tindrà que podrien jugar la màxima com­pe­tició con­ti­nen­tal, de fet dos d’ells han jugat l’actual edició de la Cham­pi­ons. La Real Soci­e­dad es mesu­rarà al Manc­hes­ter Uni­ted, un dels rivals més difícil que li podia tocar al líder de pri­mera divisió.

El Gra­nada també li ha tocat un sor­teig bomba i tindrà com a adver­sari al Nàpols i el Vila-real es veurà les cares amb el com­pe­ti­tiu Salz­burg que va estar enqua­drat en el grup de l’Atlético de Madrid.

Els hora­ris són els següents. Par­tit d’anada: Dijous 18 de febrer Real Soci­e­tat-Manc­hes­ter Uni­ted (18:55h); Salz­burg-Vila-real (21:00h) i Gra­nada-Nàpols (21:00h).

Par­tits de tor­nada: Dijous 25 de febrer Napols-Gra­nada (18.55h.); Vila-real-Salz­burg (18.55h.) i Manc­hes­ter Uni­ted - Real Soci­e­tat (21.00).

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)