Barça

Tràmit al Johan Cruyff

Champions League. Després del contundent 1-4 del partit d’anada, el Barça s’enfronta aquesta tarda al PSV Eindhoven, com a local, amb un peu i mig en els setzens de final

Eren les favo­ri­tes de l’eli­mi­natòria i ho van demos­trar amb escreix a Eind­ho­ven, la set­mana pas­sada. L’1-4 final ho diu tot. Per això, aquesta tarda, a par­tir de les 17 hores (Esport 3/Barça TV), les juga­do­res del FC Bar­ce­lona sor­ti­ran a la gespa de l’estadi Johan Cruyff amb l’objec­tiu d’asso­lir els set­zens de final de la Cham­pi­ons mig acon­se­guit. Lluís Cortés, el seu entre­na­dor, però, no vol que es rela­xin. “Hem de ser nosal­tres matei­xes i sor­tir a gua­nyar el par­tit. Sor­tir pen­sant en el resul­tat de l’anada no ens aju­darà. Ho hem de fer com si fos una eli­mi­natòria a par­tit únic, a mirar de gua­nyar. Hem de bus­car la fluïdesa en el joc, amb un ritme alt de cir­cu­lació de pilota i, sobre­tot, hem de pro­cu­rar que no ens gene­rin oca­si­ons, com el gol que ens van fer al seu camp”, mani­fes­tava ahir. Tot i el clar avan­tatge del seu equip, Cortés no es refia del PSV Eind­ho­ven: “És un equip que juga amb inten­si­tat, pres­si­ona la pilota i la juga­dora. Quan recu­pe­ren, poden exe­cu­tar tran­si­ci­ons ràpides i ben fetes. Tenen juga­do­res, com Joële Smits, a la davan­tera que es mouen molt bé. Aquí és on hem d’estar més pen­dents.”

Molt supe­ri­ors

Els números, però, són molt clars i evi­den­cien la supe­ri­o­ri­tat que, fins aquest moment, ha mos­trat el Barça con­tra els seus rivals en aquesta tem­po­rada. En la lliga han gua­nyat amb insul­tant clare­dat els vuit par­tits que han jugat, amb un balanç de 45 gols a favor (més de 5 per par­tit) i un en con­tra. Per això, les blau­grana, que per al par­tit d’aquesta tarda només tenen la baixa de la lesi­o­nada Laia Codina, es comp­ten entre les favo­ri­tes de la Cham­pi­ons Lea­gue d’enguany.

AHIR
Lió-Juventus 3-0 (6-2)
At. Madrid-Servette 5-0 (9-2)
AVUI
Kazygurd-Zhytlobud 7 h (1-2)
Sl. Praga-Fiorentina 14 h (2-2)
PSG-Gornik L. 14.30 h (2-0)
Man. City-Goteborg 16 h (2-1)
Barça-PSV 17 h (4-1)
Bayern-Ajax 18 h (3-1)
Wolfsburg-Subotica 18 h (5-0)
Rosengard-Lanchkhuti 18 h (7-0)
LSK-Minsk 18.30 h (2-0)
Fortuna-Pomurje 19 h (3-0)
Chelsea-Benfica 20 h (5-0)
Glasgow C.-Sp. Praga 20 h (1-2)
DEMÀ
Zuric-Polten 20.15 h (0-2)
14 DE FEBRER
Brondby-Valerenga 18 h
BARÇA:Paños, Marta Torrejón, Mapi León, Andrea Pereira, Leila, Patri, Mariona, Alexia Putellas, Jenni Hermoso, Oshoala i Martens.PSV EINDHOVEN:Van Veenendaal, Jean, Van Den Berg, Levels, Van Schoonhoven, Leuchter, Smits, Nouwen, Kuijpers, Biesmans i Harrison.ÀRBITRE:Ivana Projkovska (Macedònia).ESTADI:Johan Cruyff.HORA:17 h.
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)