2a divisió FEF

La fe frena la meritocràcia

2a divisió B. El Llagostera empata l’Olot, que s’havia avançat dos minuts abans, en l’última jugada d’un partit en què els olotins van jugar millor les seves cartes però els va faltar definició

Llagostera 1 Olot 1

LLAGOSTERA:Marcos; Aimar, Lucas Viale, Diego, Aleix Roig (Genar, 39’); David García, Cortés; Guiu (Dieste, 64’), Gil (Duba, 46’), Salvans (Pere Martínez, 64’); i Sascha.OLOT:Ballesté; Barnils, Alan, Carles Mas; Soler, Vivi, Masó, Kilian (Escoruela, 79’); Pedro, Eloi; i Juan Delgado.GOLS:0-1 (90’) Masó. 1-1 (92’) David García.ÀRBITRE:Bosch Domènech.T.G.:Als locals Diego, Lucas i David García, i al visitant Masó.

El duel de la demar­cació giro­nina de la cate­go­ria de bronze entre el Lla­gos­tera i l’Olot no va dece­bre. Com era d’espe­rar, la tensió i l’emoció van estar pre­sents en un matx que va aca­bar amb un empat a un que ser­veix més als lla­gos­te­rencs que no pas als olo­tins, tant per la clas­si­fi­cació com pel que es va viure sobre la gespa.

Per als amants del resul­ta­disme, el duel es va resu­mir en els dos últims minuts de par­tit. I és que el zero a zero es va man­te­nir fins que Masó va avançar l’Olot en el 90 per donar una ale­gria als seus que dura­ria ben poc, ja que, en l’última jugada del par­tit, David García va fir­mar l’empat defi­ni­tiu.

El desen­llaç del par­tit no va dei­xar indi­fe­rent a ningú. Sobre­tot l’Olot, que va fer més mèrits per endur-se els tres punts per pri­mera vegada en la història del muni­ci­pal lla­gos­te­renc, però, una vegada més, va topar amb la desgràcia, que ja sem­bla més aviat un male­fici. Perquè si l’any pas­sat el Lla­gos­tera va gua­nyar en l’últim sos­pir un par­tit molt igua­lat, ahir, els blau-i-ver­mells van empa­tar el duel quan l’Olot ja aca­ri­ci­ava una victòria meres­cuda.

Ahir, l’Olot va ser supe­rior al muni­ci­pal de Lla­gos­tera. Els pri­mers minuts, ja es va ensu­mar que el plan­te­ja­ment dels olo­tins era bo. Acu­mu­lant homes al mig del camp, els de Gar­rido van anul·lar les vir­tuts del Lla­gos­tera, pres­si­o­nant bé a dalt i gua­nyant mol­tes de les sego­nes juga­des. I després, amb pilota, als gar­rot­xins no els va tre­mo­lar el pols per tocar i tocar. Això sí, però: els va fal­tar arri­bar amb perill.

Els únics minuts en què el Lla­gos­tera va sem­blar còmode van ser abans del des­cans, i en va poder treure molt pro­fit, ja que es podria haver xiu­lat un penal de Vivi sobre Guiu, però el col·legiat no va veure res. Quan més còmodes esta­ven els locals, però, va arri­bar la més clara de l’Olot, amb una rema­tada de cap de Kilian que va picar a terra i va sor­tir per sobre el tra­ves­ser.

Tal com havia aca­bat la pri­mera part, sem­blava que la segona seria de tu a tu, però ni de bon tros. L’Olot va sor­tir a mos­se­gar, i amb Vivi i Masó posant equi­li­bri, Eloi i Pedro diri­gint la maquinària i Juan Del­gado fent una feina impa­ga­ble, va inco­mo­dar el Lla­gos­tera com no ho havia acon­se­guit fer cap equip aquest curs amb igual­tat numèrica. Les arri­ba­des dels visi­tants van ser cons­tants, sobre­tot per la banda de Soler, i també van dis­po­sar d’una infi­ni­tat d’acci­ons a pilota atu­rada. Dins de l’àrea, però, se’ls van apa­gar els llums, perquè el domini abso­lut es va tra­duir amb poc perill clar. Fins que, quan el par­tit ja s’aca­bava, van tro­bar el premi amb una badada de Genar que va apro­fi­tar Soler per con­tro­lar dins l’àrea i assis­tir a Masó, que no va per­do­nar i va fer el 0-1 (90’).

El 0-1 sem­blava el final i ningú no l’hau­ria pogut dis­cu­tir, però al Lla­gos­tera si li dones mig motiu per tenir fe ja en fa prou. I així va ser. En una acció d’orgull, els giro­nins van forçar un ser­vei de banda que Aimar va ser­vir per a David García i el mig­cam­pista, després de la dis­puta aèria, va engal­tar una volea que va dei­xar amb un pam de nas l’Olot i va fer sal­tar d’ale­gria els seus.

ELS VESTIDORS

Hem patit perquè hi ha hagut moltes accions d’estratègia, però no per ocasions, perquè Marcos gairebé no ha hagut d’intervenir
Les sensacions són molt positives. Per fi hem competit bé fora de casa. Estic segur que així ens en sortirem
Raúl Garrido
entrenador de l’olot
L’última jugada no pot amargar el gran partit que hem fet. Hem merescut la victòria i només puc felicitar els jugadors per la imatge
La primera part ha estat molt igualada i ens han fet un penal que no s’ha xiulat. En la segona, han tingut molta possessió
Oriol Alsina
entrenador del llagostera
Patrocini

Alan, perdonat per apel·lació

El tècnic de l’Olot, Raúl Garrido, va poder alinear a l’eix de la defensa un dels pilars de l’equip, Alan Baró, tot i que va ser expulsat en el duel de la jornada anterior contra el Lleida. I és que, després que el comitè de competició desestimés dimecres el recurs de l’Olot i imposés un partit de sanció al central de Darnius, el comitè d’apel·lació va retirar a última hora la primera targeta groga que va veure Alan per considerar, tal com defensava el club, que ell no havia estat l’infractor de la falta.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)