Barça

Benedito demanarà responsabilitats

Eleccions. Agustí Benedito presenta el seu equip. Vol que Messi es quedi, però avança que la massa salarial s’haurà de reduir en 220 milions d’euros “per la destrossa que ha fet Bartomeu”

Agustí Bene­dito, can­di­dat en les elec­ci­ons del Barça del 2010 i també en les del 2015, es va dei­xar veure ahir en soci­e­tat. Ho va fer pre­sen­tant els seus direc­tius, entre els quals des­taca Agustí Bas­sols, que va ser síndic dels socis i les sòcies del Barça entre els anys 2003 i 2009 i que seria vice­pre­si­dent de l’àrea social i ins­ti­tu­ci­o­nal. Laura Gui­tart seria la vice­pre­si­denta econòmica i de patri­moni. No figura aquesta vegada en el seu equip el seu inse­pa­ra­ble vice­pre­si­dent Lluís Daniel Geli. Raons pro­fes­si­o­nals el faran estar molt ocu­pat l’any vinent, i entre tots dos han deci­dit que, si gua­nyes­sin les elec­ci­ons, s’incor­po­ra­ria més enda­vant a la junta direc­tiva.

Amb la seu situ­ada al número 190 del car­rer Pau Cla­ris de Bar­ce­lona, Bene­dito començarà demà una reco­llida de sig­na­tu­res que veu com­pli­cada. Pro­posta de l’Espai Barça a banda, tirant a terra el Camp Nou i cons­truint un estadi nou allà mateix o als ter­renys de la ciu­tat espor­tiva Joan Gam­per, el pre­can­di­dat va par­lar del futur de Leo Messi. Va insis­tir que vol saber les inten­ci­ons de l’argentí i va voler dei­xar molt clar que la situ­ació econòmica és crítica i que tot­hom ha de saber que s’haurà de reduir la massa sala­rial en 200 mili­ons d’euros. “Dependrà tot d’ell. L’última vegada que va par­lar va dir que volia mar­xar. Si recon­si­dera la seva posició, farem tots els pos­si­bles perquè es quedi. I això que en els pri­mers mesos hau­rem de reduir la massa sala­rial 220 mili­ons d’euros. És que és això o con­curs de cre­di­tors, i això no ho volem fer. En qua­tre mesos hem de posar solució a la des­trossa que han fet al Barça en cinc anys Bar­to­meu i la seva junta. Estic segur que Messi ho entendrà, perquè és bar­ce­lo­nista. Hau­rem de pres­cin­dir de juga­dors de referència perquè no accep­ta­ran la rebaixa. És un any o dos anys de recons­trucció, però la res­pon­sa­bi­li­tat és dels que van mar­xar. És molt fort el que han fet al Barça”, va dir el pre­can­di­dat, que va mos­trar tot el seu suport a Ronald Koe­man, entre­na­dor a qui va anar a bus­car l’any 2015 i que creu que farà llarga car­rera al club.

Bene­dito també va asse­gu­rar que, si és pre­si­dent, dema­narà res­pon­sa­bi­li­tats a la junta direc­tiva ante­rior.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)