2a divisió FEF

El porter Wilfred diu adeu al Nàstic

Fitxat l’estiu passat, deixa l’equip per motius personals

El por­ter Jose Manuel Muñoz, Wil­fred, s’ha des­vin­cu­lat del Nàstic, on va arri­bar l’estiu pas­sat sig­nant un con­tracte per dues tem­po­ra­des. Qüesti­ons per­so­nals han deter­mi­nat la sor­tida del por­ter andalús.

Wil­fred, de 36 anys i fit­xat l’estiu pas­sat, havia estat rele­gat de la titu­la­ri­tat pel jove Gonzi, després d’alguna actu­ació con­tro­ver­tida. Wil­fred acre­dita una llarguíssima tra­jectòria en equips de 2a A i 2a B. Abans del Nàstic havia jugat al Mar­be­lla, el Villa­no­vense, l’Olot, el Lla­gos­tera, el Gui­ju­elo, el Mirandés, el Puerto Real, l’Ejea, el Por­tu­ense, Los Pala­ci­ons, el San Fer­nando i el Sevi­lla, el seu club de for­mació.

Entre els pos­si­bles recan­vis per al por­ter andalús, el Nàstic sos­pesa el nom d’un altre veterà, René Román (37 anys), por­ter també andalús que podria dei­xar el Dinamo de Buca­rest. Abans havia jugat a l’Alme­ria, la Pon­fer­ra­dina, el Girona i el Lla­gos­tera

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)