2a divisió FEF

L’hora de treure l’orgull garrotxí

2a divisió B. L’Olot ha de tornar al camí de la victòria si vol respirar i veure amb uns altres ulls la seva situació actual (tres punts de divuit)

L’Olot neces­sita tro­bar-se. Donar un canvi al seu rumb i sumar els tres pro­pers punts per no veure’s des­pen­jat de qual­se­vol opció de per­manència, per aquesta pri­mera fase, però també pen­sant en la segona mei­tat de la lliga. Per això, l’orgull gar­rotxí ha d’aparèixer per tor­nar a dis­pu­tar totes les pilo­tes com si fos­sin la dar­rera, impo­sar res­pecte al rival i demos­trar que l’equip pot tor­nar a ser aquell que mera­ve­llava pel seu joc i el seu nivell com­pe­ti­tiu. Els olo­tins visi­ten un rival directe com el Prat (a les 12:00 h), un equip que va vèncer el Cor­nellà entre set­mana i que sem­bla haver tro­bat el camí de la regu­la­ri­tat per aban­do­nar el fons de la taula: “El Prat és un equip que fa mol­tes coses bé i l’estratègia la tre­ba­lla molt. És una altra final i un exa­men per­so­nal per a l’equip, sobre­tot, en aquest tipus de juga­des, en què hem de millo­rar i no ho estem fent”, comenta el tècnic de l’Olot, Gabri Gar­cia, que afe­geix: “Inten­tem treure la pressió a l’equip, que viu una situ­ació que ningú espe­rava. Hem de fer que no es posi en dubte la pro­fes­si­o­na­li­tat i el voler gua­nyar.”

L’Olot ha sumat tres punts dels últims divuit i dues der­ro­tes des de l’arri­bada de Gabri, fet que l’ha situat cuer: “La millor manera de treure’ns l’angoixa és gua­nyar”, diu el de Sallent, que tindrà la baixa d’Alan i el dubte de Vivi per un esquinç. El tècnic recu­pera Kilian i Samu.

3 Par­tits gua­nyats 2

5 Par­tits empa­tats 5

5 Par­tits per­duts 7

7 Gols a favor 12

10 Gols en con­tra 22

LA PRÈVIA

El Prat és un equip que fa moltes coses bé i l’estratègia la treballa molt. És una altra final i un examen personal per a l’equip en aquestes jugades
Intentem treure pressió a l’equip. La millor manera de treure’ns l’angoixa és guanyar un partit
Gabri Garcia
Entrenador de l’Olot
Patrocini
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.