Eurocopa

Gal·les i Suïssa es reparteixen els punts (1-1)

Les seleccions de Gal·les i Suïssa han empatat (1-1) en l’estrena de les dues seleccions en l’Eurocopa. Totes dues ocupen ara mateix la segona i tercera posició per sobre de Turquia que va perdre contra Itàlia, la líder de la classificació.

El partit ha estat decidit per dues jugades d’estratègia després del descans. Embolo ha rematat en la sortida d’un córner amb el cap la pilota al fons de la xarxa davant el dur marcatge del seu oponent. Suïssa ha donat una passa enrere però ha vist com Moore ha igualat l’enfrontament en una jugada assajada també després d’un córner.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció