Eurocopa

Itàlia completa el 9 de 9 i Gal·les, segona

Grup A. El combinat de Mancini accedeix als vuitens sense haver rebut cap gol i amb el ple de victòries

Itàlia 1 Gal·les 0

ITÀLIA:Donnarumma (Sirigu, 89’), Bonucci (Acerbi, 46’), Toloi, Emerson, Bastoni, Verratti, Jorginho (Cristante, 75’), Pessina (Castrovilli, 87’), Belotti, Bernardeschi (Raspadori, 75’), Chiesa.GAL·LES:Ward, Gunter, Roberts, Rodon, Williams (Davies, 86’), Allen (Levitt, 86’), Ramsey, Morrell (Moore, 60’), Amapdu, Bale (Brooks, 86’)i James (Wilson, 74’).GOLS:1-0 (39’) Pessina.ÀRBITRE:Hategan (Romania).T.G.:A Allen, Pessina i Gunter.T.V.:A Ampadu (55’).ESTADI:Olímpic de Roma.

Itàlia con­ti­nua amb peu ferm en aquesta Euro­copa: tres par­tits, tres victòries i zero gols en con­tra. Aques­tes són les seves cre­den­ci­als. Números imma­cu­lats que la con­ver­tei­xen en una de les clares can­di­da­tes al títol.

El com­bi­nat de Roberto Man­cini ha cer­ti­fi­cat la seva clas­si­fi­cació per als vui­tens de final com a pri­mera de grup i havent fet el 9 de 9. Gole­jada con­tra Suïssa en el debut, gole­jada con­tra Tur­quia en el segon par­tit i victòria de ser­veis mínims, ahir, con­tra Gal·les a l’Olímpic de Roma.

L’azzurra va des­fer-se de Gal·les per la mínima, gràcies a un soli­tari gol de Pes­sina en una acció a pilota atu­rada. Marco Ver­ratti va exe­cu­tar una falta late­ral que el mateix mig­cam­pista del PSG havia pro­vo­cat i Pes­sina, amb una rema­tada al pri­mer toc molt cre­uada, va superar l’esti­rada de Ward.

L’expulsió meres­cuda d’Ampadu en el minut 55 de par­tit va dei­xar Gal·les amb infe­ri­o­ri­tat numèrica durant més de mitja hora i sense capa­ci­tat de reacció. Amb tot, l’equip de Gareth Bale passa ronda com a segona de grup, amb 4 punts i millor goal ave­rage que Suïssa.

Man­cini va fer mol­tes rota­ci­ons en l’onze ini­cial, fins i tot va per­me­tre’s el luxe de fer debu­tar en aquesta Euro­copa el por­ter Sirigu, que va subs­ti­tuir Don­na­rumma els últims minuts.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.