1a divisió FEF

El Llagostera, forçat a trobar un ‘pla B’

Canvi d’escenari. Amb els problemes a l’Estartit, el club ha de buscar lloc per instal·lar-se. El retorn a Palamós, on ja va jugar a segona A, agafa força

La fre­nada en sec a l’Estar­tit obliga el Lla­gos­tera a moure peça. La irre­gu­la­ri­tat urbanística detec­tada i reco­llida en les al·lega­ci­ons pre­sen­ta­des per cinc grups polítics a la con­cessió de l’ús del camp de l’Estar­tit pro­voca una enca­llada, sense una pre­visió clara de quan podrà resol­dre’s. Aquest impre­vist pro­voca que el club blau­grana hagi d’acti­var alter­na­ti­ves per tro­bar una nova seu on ins­tal·lar-se, amb la difi­cul­tat afe­gida que els ter­mi­nis collen molt. El club no pot demo­rar gaire més la decisió, perquè dime­cres que ve ha d’ins­criure els seus equips i ha de tenir defi­nit on com­pe­ti­ran.

L’altra difi­cul­tat són els requi­sits de la fede­ració per com­pe­tir a la pri­mera fede­ració. D’entrada, però, el requi­sit que han de com­plir és la il·lumi­nació, perquè els altres no seran obli­ga­to­ris en l’estrena de la nova com­pe­tició. Això obre una mica més el ven­tall –no hi entra el muni­ci­pal de Lla­gos­tera–, però l’alter­na­tiva més via­ble que s’entre­veu és el nou muni­ci­pal de Palamós. És, de fet, l’esce­nari on ja va com­pe­tir el Lla­gos­tera durant l’etapa a segona A.

Per començar, amis­to­sos

La pri­mera decisió del Lla­gos­tera ha estat acti­var l’estadi de Palamós com a esce­nari dels pri­mers par­tits amis­to­sos que dis­pu­tarà. El club va con­fir­mar ahir la dis­puta del seu pri­mer test de pre­tem­po­rada, que serà con­tra el Girona, el diu­menge 1 d’agost (20.15h). També pre­veu jugar a Palamós con­tra l’Andorra (11 d’agost) i con­tra el Barça B (21 d’agost). A Lla­gos­tera, hi rebrà l’Europa (dia 7), el Ter­rassa (14) i el Saba­dell (18).

EL MARGE S’ACABA

El Llagostera ha d’inscriure els equips dimecres i ha de tenir definit on començarà

LA PRIMERA CITA

D’entrada, ja hi ha programat a Palamós un amistós contra el Girona, l’1 d’agost
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.