1a divisió

La rutina d’amargar la vida al Real Madrid

1a divisió. En les tres últimes temporades, el Llevant ha guanyat un dels dos partits al conjunt madridista, que té força baixes al centre del camp

El Real Madrid visita el Ciu­tat de València (22 h) amb l’objec­tiu de vèncer per man­te­nir-se líder un cop fina­litzi la jor­nada. Va acon­se­guir la pri­mera posició gràcies a la con­tun­dent victòria con­tra l’Alavés, mos­trant una versió força sòlida com a equip mal­grat haver per­dut dos dels seus pun­tals en defensa, com eren Ser­gio Ramos i Varane, i de sus­ten­tar el joc ofen­siu en Ben­zema, el seu millor fut­bo­lista i que acaba de reno­var el seu con­tracte fins al 2023.

Però pot­ser tot això no els ser­veix, als d’Ance­lotti, que s’enfron­ten amb un Lle­vant que s’ha espe­ci­a­lit­zat a amar­gar la vida als madri­dis­tes. El con­junt valencià ha gua­nyat a l’equip blanc un par­tit en cadas­cuna de les tres últi­mes tem­po­ra­des. Saben com fer-li mal, sobre­tot apro­fi­tant la velo­ci­tat als con­tra­a­tacs. En la pri­mera jor­nada el Lle­vant no va poder sumar els tres punts perquè el Cadis va acon­se­guir empa­tar en el minut 97 de par­tit. “El Madrid pot­ser és una mica dife­rent, però no serà menys fort”, va asse­nya­lar Paco López, que no podrà comp­tar ni amb Sol­dado ni amb Dani Gómez.

El Real Madrid també té bai­xes impor­tants, però al cen­tre del camp, perquè no hi són ni Kroos ni Modric. Val­verde serà un dels acom­pa­nyants de Case­miro i l’altra plaça està reser­vada per a Isco o Asen­sio. Ance­lotti l’està pro­vant de mig­cam­pista i li veu qua­li­tats per jugar en aquesta posició. Al davant apos­tarà per un tri­dent amb Bale, Ben­zema i Hazard, que no guarda un bon record del Ciu­tat de València, perquè va ser en aquest camp on va recaure de la seva lesió i va haver-se d’ope­rar.

0 Par­tits gua­nyats 1

1 Par­tits empa­tats 0

0 Par­tits per­duts 0

1 Gols a favor 4

1 Gols en con­tra 1

Sap com fer mal al Real Madrid i buscarà sorprendre’l al contraatac
Amb les baixes de Kroos i Modric, potser provarà de jugar amb Asensio al mig
Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.