1a divisió

Vinicius lidera el Madrid al Martínez Valero (1-2)

1a divisió. Dos gols del brasiler donen els tres punts a l’equip d’Ancelotti contra un Elx que ha hagut de jugar l’última mitja hora de partit amb un home menys per l’expulsió de Raul Guti

El Real Madrid viu al ritme de Vini­cius. El bra­si­ler és feliç amb Ance­lotti. El tècnic italià li ha donat la con­fiança i la con­tinuïtat que no li donava Zidane i Vini­cius és un altre. Un juga­dor abso­lu­ta­ment dife­rent al d’altres tem­po­ra­des. El gol no s’aprèn. És una cosa innata. Nei­xes amb gol o no. Però Vini­cius trenca la norma. Les veia qua­dra­des la tem­po­rada pas­sada i ara trans­forma en or tot el que toca. Dos gols seus han donat els tres punts al Madrid en la seva visita al Martínez Valero.

El pri­mer gol de Vin­cius ha arri­bat al minut 22: pèrdua de pilota de Mojica en la sor­tida, recu­pera el Madrid, Mari­ano toca d’esperó –titu­lar en la lliga després de cinc mesos– i habi­lita Vini­cius i aquest supera Kiko Casi­lla amb un xut cre­uat. El bra­si­ler ha repe­tit en el minut 73 quan l’Elx ja jugava amb un home menys per l’expulsió per doble groga de Raul Guti (63’). L’Elx ha hagut de jugar amb infe­ri­o­ri­tat l’última mitja hora de joc, però mai li ha donat l’esquena al par­tit.

El segon gol de Vini­cius ha arri­bat després d’una pas­sada fil­trada de Modric. Al bra­si­ler li ha mar­xat llarg el con­trol, però hoh a cor­re­git amb la seva punta de velo­ci­tat que li ha permès anti­ci­par-se a Casi­lla i picar-li la pilota per sobre.

Amb el 0-2 el par­tit sem­blava mort i Fran Escribá, de fet, ha fet can­vis pen­sats en clau de donar des­cans a alguns dels seus titu­lars, però l’Elx ha tor­nat a entrar en el par­tit amb un gol del català Pere Milla, després d’una pèrdua de Case­miro (85’).

El Madrid ha aca­bat dema­nant l’hora, però suma tres punts impor­tants. Rodrygo, amb pro­ble­mes a la zona dels isquio­ti­bi­als, ha hagut de ser subs­tituït abans d’hora i caldrà veure si està en con­di­ci­ons per jugar el pròxim par­tit de Cham­pi­ons.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)