1a divisió

L’Atlético, per frenar el Madrid en el derbi

1a divisió. El conjunt ‘colchonero’, vigent campió de lliga, visita el seu rival ciutadà, l’equip blanc, el líder, que encadena sis jornades guanyant i que està ara mateix a 10 punts de distància del seu veí en la classificació

Real Madrid Atlético

REAL MADRID:Courtois; Carvajal, Militao, Alaba, Mendy; Casemiro, Kroos, Modric; Rodrygo, Vinícius i Benzema.ATLÉTICO:Oblak; Llorente, Felipe, Kondogbia, Hermoso, Carrasco; Correa, Koke, De Paul, Lemar; i Griezmann.ÀRBITRE:Mateu Lahoz (col·legi valencià).HORARI:21 h (Movistar LaLiga) al Santiago Bernabéu.

Revi­fat després de clas­si­fi­car-se per a vui­tens de final de la Cham­pi­ons al feu del Porto en una segona part que va vore­jar el mira­cle, l’Atlético visita aquesta nit (21 h) el Real Madrid en el derbi madri­leny. Deu punts sepa­ren els colc­ho­ne­ros dels blancs, líders des­ta­cats que enca­de­nen sis jor­na­des amb victòria. Un tri­omf de l’equip madri­dista podria ser un cop d’efecte impor­tant en el cam­pi­o­nat, ja que dei­xa­ria un dels màxims favo­rits, el vigent campió, a 13 punts. “Sem­pre ens afa­nyem a dir «aquest és el final», «aquest és el prin­cipi», «s’acaba la lliga»... I la lliga sem­pre serà com­pe­ti­tiva, perquè hi ha molt bons equips”, va indi­car ahir en la prèvia Diego Pablo Sime­one. “Hi ha un grup de cinc o sis equips a la part de dalt que tre­ba­llen molt bé. I nosal­tres, com sem­pre, par­tit a par­tit. És el nos­tre lema i no can­vi­a­rem”, va com­ple­tar el tècnic, que sem­bla que podrà comp­tar final­ment amb Luis Suárez, que arros­se­gava molèsties però no serà titu­lar. En l’altre bàndol, Carlo Ance­lotti té Karim Ben­zema recu­pe­rat, absent en l’últim par­tit per pro­ble­mes mus­cu­lars. “Són només tres punts, després hi ha par­tits, moments i dinàmiques que poden pas­sar una tem­po­rada. No vull ficar més pressió sobre aquest par­tit”, va afir­mar l’entre­na­dor italià sobre la trans­cendència dels punts d’avui.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)