3a divisió FEF

El Girona B remunta a Sant Andreu i manté l’estela de l’Olot (2-3)

El Girona B ha aconseguit una victòria importantíssima al camp del Sant Andreu (2-3) en el partit ajornat de la dinovena jornada, que li permet continuar a tres punts de l’Olot, que avui també ha recuperat i guanyat el partit contra el Figueres a Vilatenim. Els d’Axel Vizuete han començat perdent, però han estat prou efectius en la segona part per capgirar el marcador.

En els primers minuts els dos equips han tingut bones arribades, tot i que les més clares han estat del Sant Andreu. De fet, els quadribarrats no han tardat a avançar-se en el marcador, quan Albertito ha rematat una centrada de Domènech al fons de la xarxa (19’).

Després del gol pràcticament no hi ha hagut perill en la primera part, i en l’inici de la segona el Girona B ha sortit amb força. Primer ha marcat Dawda, però l’àrbitre l’ha anul·lat, i després Gabri ha marcat el gol de l’empat que sí que ha pujat al marcador (49’). A partir de l’empat el domini ha estat del Sant Andreu, que ha tingut nombroses ocasions per tornar a avançar-se. L’efectivitat, però, l’ha posat el Girona B, i és que Pau Víctor ha marcat l’1-2 en la primera ocasió després del gol (76’). La sentència ha arribat en el minut 89’, quan Àlex Sala ha marcat l’1-3 de falta directa. En el temps afegit, això sí Aparicio ha posat emoció amb el 2-3. però el Sant Andreu, que després s’ha quedat amb deu per l’expulsió de Llamas, ja no ha tingut temps per empatar.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes

No sóc subscriptor

Tarifa digital d’El Punt Avui i L’Esportiu

Per
només
48

per un any

Ja sóc subscriptor

Per gaudir dels avantatges has d'activar la teva subscripció facilitant-nos el número de contracte i el NIF o DNI de la subscripció.

Activa la subscripció