Més futbol

Els brasilers del Dinamo de Kíev i el Xhaktar demanen ajuda per sortir d’Ucraïna

Diver­sos juga­dors bra­si­lers que mili­ten al Dinamo Kíev i el Xakh­tar Donetsk han dema­nat públi­ca­ment, jun­ta­ment amb les seves famílies, ajuda per sor­tir d’Ucraïna després de l’inici del con­flicte bèl·lic amb Rússia. Junior Moraes, que va arri­bar a Ucraïna el 2017 a través del Dinamo Kíev i que ara milita al Xhak­tar, ha publi­cat a les seves xar­xes soci­als una tru­cada ini­cial d’auxili: “La situ­ació és molt greu per a tots els nos­tres amics i fami­li­ars. Estem atra­pats a Kíev i espe­rant una solució”. “Estem dins d’un hotel. Resin per nosal­tres”, apun­tar el fut­bo­lista, que també té naci­o­na­li­tat ucraïnesa.

Els juga­dors, així mateix, han publi­cat un vídeo reu­nits amb les seves famílies en què expli­quen que estan espe­rant en un hotel i dema­nen ajuda a les auto­ri­tats gover­na­men­tals bra­si­le­res per poder sor­tir del país. “Estem amb els fills, els nens, i ens sen­tim una mica aban­do­nats perquè no sabem què fer, les notícies no arri­ben fins a nosal­tres anun­ci­a­des pel Bra­sil i apel·lem a vosal­tres fins i tot pels nens...”, va dir una de les pare­lles de els fut­bo­lis­tes.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)